19 חולי קורונה במצב קשה. 7 מונשמים. 174 אנשי צוות בבידוד. זה המצב היום (ראשון) בבית החולים "לניאדו" בנתניה. מספר החולים הפעילים בעיר חצה את קו האלף, והעיר נמצאת בסטטוס "עיר כתומה".
1 צפייה בגלריה
בית החולים לניאדו בנתניה
בית החולים לניאדו בנתניה
בית החולים לניאדו בנתניה
(צילום: אסף פרידמן)
בבתי החולים ברחבי הארץ חלה בימים האחרונים עלייה חדה במספר המאושפזים במצב קשה בשל נגיף הקורונה. גם בלניאדו, המצב לא פשוט.
ל"מיינט נתניה" נמסר כי בבית החולים מאושפזים כרגע (ראשון) 19 חולים במצב קשה, מתוכם שבעה מונשמים. שאר החולים במחלקות הקורונה, 25 במספר, מאושפזים במצב בינוני וקל.
קראו גם:
בבית החולים מספרים כי בשבוע שעבר, בשל העומס הרב על מחלקות הקורונה ומספר חולי הקורונה הקשים שעולה באופן ניכר בשבועות האחרונים, נאלצו לפתוח בלניאדו מחלקת קורונה נוספת.
בנוסף, 174 אנשי צוות בבית החולים נמצאים כעת בבידוד, לאחר שנחשפו לחולי קורונה.
גם המצב העירוני לא אופטימי. לראשונה מזה שבועות, מספר החולים הפעילים בעיר חצה את קו האלף, ועומד כעת על 1,012, משמע 31.8 חולים לכל עשרת אלפים תושבים. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 6 אחוזים.
על פי מודל הרמזור, נתניה נחשבת לעיר כתומה, עם ציון יומי של 6.7, ומתקרבת לקו התפר בין עיר כתומה לאדומה, שעומד על ציון של 7.5. זאת לאחר שבועות מספר בהם נתניה הצליחה לשמור על סטטוס כעיר צהובה, אך בשל העלייה בתחלואה, צבעה השתנה.
לעדכונים - חדשות נתניה