שחקני מכבי נתניה התגייסו לאחרונה לטובת קמפיין גיוס המונים להרחבת מחלקת הטיפול הנמרץ בבית החולים לניאדו. כחלק מהמאמץ התקשורתי להפיץ את הקמפיין, השחקנים הצטלמו כשהם קוראים לציבור להירתם ולתרום לפרויקט.
1 צפייה בגלריה
שפיגלר בקמפיין ללניאדו
שפיגלר בקמפיין ללניאדו
שפיגלר בקמפיין ללניאדו
(צילום: דוברות בית החולים לניאדו)
קראו גם:
בין השחקנים שנרתמו ליוזמה, ניתן למצוא את שוער הקבוצה דני עמוס, קפטן הקבוצה אלמוג כהן, ושחקן הקבוצה גבי קניקובסקי. מלבדם, הצטלם לקמפיין התקשורתי גם מוטל'ה שפיגלר, מאמנה האגדי של הקבוצה, שמכהן גם בחבר הנאמנים של בית החולים.
במסגרת גיוס התרומות, בית החולים מבקש להתרים סכום של חמישה מיליון שקלים מקרב הציבור, לצורך הרחבת מחלקת טיפול הנמרץ בבית החולים, שכיום מכילה כשש מיטות, ומשתרעת על שטח של 250 מ"ר. על פי התכנית החדשה, המחלקה תורחב ותכלול 21 מיטות, ותשתרע על שטח של יותר מאלף מ"ר. מיזם גיוס ההמונים החל ביום חמישי האחרון, וצפוי להימשך עד סוף חג החנוכה.
מנכ"ל לניאדו נדב חן: "מרגש לראות את ההירתמות של מוטלה ושחקני מכבי נתניה. ההירתמות של הקבוצה למהלך הזה מחממת את לב הצוות כולו. בימים האחרונים בית החולים ותושבי העיר כולם פועלים כדי להגיע אל היעד ולגייס את מלוא הסכום הנדרש להקמת מחלקת טיפול נמרץ חדשה ומשוכללת לטובת כל תושבי העיר והאזור, ואני שמח לראות שגם ספורטאי נתניה מצטרפים לעשייה".