מי אנחנו: רוסלנה רודינה-פז (35), אשת עסקים, דוגמנית ושחקנית, ואליעז שושן (35), רווק ואיש עסקים.
3 צפייה בגלריה
רוסלנה רודינה ואליעז ששון
רוסלנה רודינה ואליעז ששון
רוסלנה רודינה ואליעז ששון. "הבנות קנאו בחברות שלנו"
(צילום: מייגן מיימון)
ככה הכרנו: "הכרנו בגיל 13, בכיתת הספורט. כשהעיפו אותי בסוף כיתה ט' לבית ספר אחר, שכנעתי את אליעז לבוא איתי, והגענו יחד לתיכון נעמת בחדרה", מספרת רודינה. "כשהיינו ילדים אליעז היה החתיך של השכבה, אבל אף פעם לא היה בינינו שום דבר. היינו החברים הכי טובים. הוא היה מתייעץ איתי על בחורות, ואני תמיד פרגנתי לו. הבנות, מן הסתם, קנאו בחברות שלנו".

3 צפייה בגלריה
ספר המחזור של רוסלנה
ספר המחזור של רוסלנה
ספר המחזור של רוסלנה
(צילום: אלבום פרטי)

עליות ומורדות: "בגיל 15 אליעז ניסה להכיר לי חבר שלו, שבכלל לא מתאים לי וממש לא מצא חן בעיניי. אמרתי לו 'באיזה עולם אתה נותן צ'אנס לדבר כזה?' גם כשיצאתי מ'הישרדות' היה לנו נתק כמה חודשים, אבל בגלל שמדובר בקשר חזק מאוד, בשיחה הראשונה הכל חזר לקדמותו".

3 צפייה בגלריה
ספר המחזור של אליעז
ספר המחזור של אליעז
ספר המחזור של אליעז
(צילום: אלבום פרטי)

משברים: "חודש אחרי שבעלי הנוכחי ואני התחלנו לצאת, נפרדנו והייתי שבורת לב. אליעז היה איתי המון, והחלטנו לטוס לחו"ל יחד עם כמה חברים. הוא היה שם בשבילי, וכולם פרסמו 'הנה הבחור החדש שלה', לא ידעו שאנחנו חברים טובים כבר שנים, ואם היינו רוצים שיקרה משהו זה היה קורה כבר מזמן. התקשורת לא הבינה איך זה כשהוא כזה חתיך ואני רווקה. הכחשנו, צחקנו והמשכנו הלאה".

קראו גם:

רגע מרגש: "מאוד התרגשתי להגיע עם הבן שלי לפתיחת העסק של אליעז במתחם החדש באולגה. הוא בשבילי כמו אח, ואני מפרגנת לו ורוצה שיצליח הכי בעולם".
סוד הקשר: "נאמנות, חברות עמוקה ושותפות. אליעז לא אוהב חשיפה. רודפים אחריו מ'האח הגדול' ומ'הישרדות', אבל הוא פחות מתחבר למצלמות. בגלל שהוא מכבד אותי, הוא הגיע להצטלם לעסקי הבגדים והתכשיטים שפתחתי, קנה ולא הסכים לקבל הנחה. זאת החברות בינינו: פרגון ענק".