ארטיום דולגופיאט, מדליסט הזהב האולימפי שעשה לנו כבוד בטוקיו, נפגש בנתניה עם המנכ"ל והבעלים של חברת דוד אזולאי, וחתם עם החברה על הסכם חסות.
1 צפייה בגלריה
ארטיום דולגופיאט חתם הסכם חסות עם קבוצת דוד אזולאי
ארטיום דולגופיאט חתם הסכם חסות עם קבוצת דוד אזולאי
ארטיום דולגופיאט חתם הסכם חסות עם קבוצת דוד אזולאי
(צילום: קבוצת דוד אזולאי)
במסגרת ההסכם, קבוצת דוד אזולאי והמדליסט האולימפי ישתפו פעולה בפעילויות תקשורתיות לטובת מיתוג וקידום הדדי. הסכם החסות יעניק לדולגופיאט רשת ביטחון כלכלית שתאפשר לו להתרכז באימונים ובהכנות למשחקים האולימפיים הבאים שיערכו בפריז בקיץ 2024.
לפני שנה רכש דולגופיאט דירה באחד הפרויקטים של קבוצת דוד אזולאי בנתניה. לאחר זכייתו במדליית הזהב במשחקים האולימפיים בטוקיו, דוד אזולאי הציע לדולגופיאט הסכם חסות על מנת שיוכל להמשיך בהכנותיו לפריז ולהגיע להישגים.
קראו גם:
חברת הייזום והבנייה, קבוצת דוד אזולאי, בנתה עד כה מאות יחידות דיור באזור המרכז. היא דורגה במדד Dun`s 100 כאחת ממאה חברות הבנייה והיזום הגדולות בישראל וייחודה הוא שהיא החברה היזמית וגם הקבלן המבצע של הפרויקטים בבעלותה.
עובדה זו מעניקה לחברה שליטה מיטבית בניהול הפרויקט כולו לאורך כל שלביו, עד לקבלת המפתח לדירה החדשה.
באחרונה החלה הקבוצה בבניית פרויקט בקריית השרון הנקרא "בראשית-FAMILY", המשתרע על פני 4 דונם והכולל 62 יחידות דיור למגורים על פני 15 קומות. הפרויקט יוקם בצומת הרחובות דרך הפארק ורחוב אלונים, מול חורשת הסרג'נטים.
"אנו חולקים ערכים רבים עם מדליסט הזהב האולימפי ארטיום דולגופיאט, ובראשם השאיפה והחתירה התמידית למצוינות", אמר אזולאי. "זו זכות גדולה עבורנו להעניק חסות לספורטאי מצטיין כדולגופיאט, שהביא למדינת ישראל גאווה אדירה במשחקים האולימפיים".
"אני רוצה להודות לדוד אזולאי על הסכם החסות עליו חתמנו", אמר דולגופיאט. "החסות תעניק לי את הביטחון לו אני זקוק כדי שאוכל להתרכז ולהתכונן למשחקים האולימפיים הבאים שיערכו בקיץ 2024 בפריז, על מנת להמשיך להביא הישגים למדינת ישראל".