הלהיט "פחד אלוהים" של הזמר והראפר כפיר צפריר (33) הוביל אותו לקדמת הבמה. אחרי שחגג לאחרונה 7 מיליון צפיות ביוטיוב, ועוד מיליוני צפיות ושימושים ברשתות הניו מדיה, השבוע הוא התבשר כי השיר נמצא בו זמנית במקום הראשון בכל המצעדים בישראל (היטליסט, ספוטפיי, אפל מיוזיק, שאזאם, מצעד גלגלצ והעשירייה בכאן גימל).
2 צפייה בגלריה
כפיר צפריר
כפיר צפריר
כפיר צפריר
(צילום: Neo Media - The Lab Studios)

"כל החיים שלי חלמתי על רגע כזה", אומר השבוע צפריר, "להיות מבין בודדי אמני ההיפ הופ שהפיקו, כתבו, הלחינו וביצעו בעצמם שיר מקורי שלהם שנמצא במקום הראשון בכל המצעדים. אני מודה שבאף אחד מהחלומות שלי לא חלמתי שזה יקרה בצל תקופה כל כך קשה ומורכבת. אבל אני באמת מרגיש שזה הופך את זה למשמעותי הרבה יותר עבורי כשאני רואה שהשיר מצליח לשמח אתכם בזמנים כאלה".

קראו גם:

צפריר סיפר על הדרך הלא פשוטה אל ההצלחה בימים אלה: "מי שמכיר את התהליך והדרך שלי יודע כמה אכלנו בדרך עד הרגע הזה. כמות ה'לא' ששמעתי בדרך ומספר הפעמים שהרגשתי שאני 'שר לקיר' הצליחו לשפשף אותי כמו שצריך".



"אני באמת מאמין שחשוב שכולם ידעו שרק דבר אחד הציל אותי בין הייאוש לבין ההישג - וזה עקביות. מסתבר שהעובדה שהמשכתי למרות כל דחייה וכל 'לא' שקיבלתי, בנתה את הסיפור שלי, אותי. אז היום אחרי כמעט 30 שירים שיצאו ועוד מאות שנגנזו, הופעות שלא נמכרו והתרסקויות על הפרצוף, אני כאן סוף סוף בנקודה שאני יכול לאשר לכם ששווה להתעקש, להמשיך, ליפול, להתרסק, להישבר ולהאמין עד גבול המייאש".

2 צפייה בגלריה
שובר שיאי צפייה
שובר שיאי צפייה
שובר שיאי צפייה
(צילום המחשה: canva)

מה תאחל לעצמך?
"אאחל לעצמי ולכולנו שבעזרת השם נגיע לזמנים שנוכל לחגוג בלב שלם. ואני רוצה להודות בראש ובראשונה לבורא עולם על הטוב שהוא מטיב איתי, תודה גם לכולכם על הזכות הגדולה הזאת. בעזרת השם זאת רק ההתחלה".