סניף של רשת המזון המהיר האמריקאית ברגר קינג נפתח לאחרונה בשכונת קרית השרון בנתניה.
2 צפייה בגלריה
בורגר קינג נתניה
בורגר קינג נתניה
ברגר קינג נתניה
(צילום: יעל אלזם)
הסניף החדש משתרע על שטח של כ-140 מ"ר בקומת הכניסה של קניון "נעימי" בשדרות תום לנטוס 69. לרשת שנכנסת בפעם הראשונה לעיר צפויה תחרות לא קטנה במיוחד מול רשת המזון המהיר מקדונלד'ס שפועלת כבר שנים בעיר עם שמונה סניפים. בדקנו עבורכם מה מציע הסניף החדש.
השירות מהיר וטוב (פחות משבע דקות מרגע ההזמנה), המקום נקי, אך החל מהשעה 16:00 המקום עמוס לעייפה והלקוחות, בעיקר משפחות, נאלצים לשבת בחוץ תחת כיפת השמיים כשבחוץ מאוד חם כעת בשעות האלה.

מה הזמנו?

BIG KING - שילוב של קציצת בשר כפולה, חמוצים, רוטב ביג קינג וחסה (רגיל 39 שקל, אקסטרא לארג 54 שקל), ארוחת וופר, המנה הכי פופולרית בתפריט, שכוללת קציצת בשר, מלפפון חמוץ, בצל, עגבניה, חסה, קטשופ ומיונז, בתוספת צ'יפס או טבעות בצל ושתיה (רגיל 49 שקל, אקסטרה 55 שקל), וופר צרפתי - קציצה עסיסית שנצלתה על הגריל עם חרדל, בצל מטוגן, מיונז, חסה, עגבניות, ורוטב סרירצ'ה (זרעי חרדל וחמוצים), הארוחה כוללת שתייה וצ'יפס/טבעות בצל (58 שקל לארוחה ו-34 שקל להמבורגר בלבד), קריספי צ'יקן - חזה עוף מטוגן עם רוטב מיונז, חסה ועגבניה (46 שקל) והמבורגר רגיל ללא ארוחה. נכון, הוא זול - רק 10 שקלים, אבל מגיע סולו, מוחבא בתוך לחמנייה עם זרזיף של קטשופ ומלפפון חמוץ. אנחנו פחות ממליצים עליו. סך הכל עלות הארוחה: 202 שקל ל-5 נפשות.

2 צפייה בגלריה
בורגר קינג נתניה
בורגר קינג נתניה
ברגר קינג נתניה
(צילום: יעל אלזם)

מסקנות והמלצות

אם נשים לרגע בצד את ההמתנה, הרשת מציעה אוכל פשוט, טעים, טרי עם ירקות רעננים וקציצות עשויות היטב שלפי פרסומי הרשת עשויות 100% בשר. בנוסף, מדובר בסניף נגיש עם פתרונות לכולם, גם לקטנה שלא אוהבת ירקות, ולאחותה ששונאת צ'יפס תעשייתי וגם למי שלא אוכל בשר הודות לתפריט צמחוני מגוון. המנה המנצחת שלנו - וופר צרפתי. בשביל המנה הזו עוד נחזור לבקר! המלצה שלנו - אל תוותרו על KING JR – צעצוע הרכבה שיעסיק את הילדים, ואם יש לכם קופונים או הטבות – נצלו אותם. החופש הגדול זה ה-זמן לזה.

קראו גם:

שירות משלוחים: באמצעות האתר, האפליקציה הרשמית של ברגר קינג ישראל ובהמשך גם באמצעות אפליקציות משלוחי האוכל המובילות כדוגמת Wolt.
שעות פעילות: ימים ראשון עד חמישי בשעות 11:00 עד 22:00, ימי שישי בשעות 11:00 עד 15:30.