בשורה צרכנית כפולה לנתנייתים: רשת מסעדות המזון המהיר מקדונלדס פותחת סניף חדש בעיר, ובמקביל גם רשת המרכולים יוחננוף חנכה אתמול את סניף הרשת השני בנתניה. כל הפרטים לפניכם.

3 צפייה בגלריה
הסניף החדש בנתניה
הסניף החדש בנתניה
הסניף החדש בנתניה
(צילום: טל לוי)
מכיוון שאתם בטח רעבים, נתחיל דווקא במקדונלדס - הרשת פתחה סניף חדש בעופר קניון השרון, מקבוצת קניוני עופר, שמשתרע על שטח של 100 מ"ר. הוא סניף כשר עם שירות חדש בשם "עד השולחן", שמציע את הבאת ההזמנה עד השולחן על ידי עובדי הסניף. יש מלצרים, בקיצור.
כמו כן הסניף מציע גם ארוחות ללא גלוטן לצליאקים ולנמענים מגלוטן. הרשת מקצה פס הכנה נפרד בעבור מנה ללא גלוטן, תוך מעקב וביצוע בדיקות שוטפות להימצאות גלוטן במנה, כולל בצ'יפס שמתאים אף הוא לחולי צליאק.
איך מגיעים? הסניף מומקם בקומה השנייה של הקניון, בצמוד לפוט לוקר.

3 צפייה בגלריה
הסניף החדש בנתניה
הסניף החדש בנתניה
הסניף החדש בנתניה
(צילום: טל לוי)

לדברי ענת ונגר, מנכ"ל עופר קניון השרון: "הקניון מתחדש בשנה האחרונה עם מותגים מובילים, גם בתחום הקולינארי והמטרה היא להמשיך ולחזק מגמה זו ולפתוח חנויות דגל חווייתיות כחלק מאסטרטגיית הקניון".
ועכשיו לקניות: רשת יוחננוף חנכה אתמול את סניף הרשת השני שלה בנתניה. הסניף ממוקם בביקל אאוטלט סנטר (קניון הדרים לשעבר), רחוב האורזים 2 בנתניה, והוא משתרע על שטח של 3500 מ"ר, מדובר בסניף ה-39 של הרשת והשני בעיר נתניה.

3 צפייה בגלריה
איתן יוחננוף, שירי חגואל סיידון, שרית יוחננוף
איתן יוחננוף, שירי חגואל סיידון, שרית יוחננוף
איתן יוחננוף, שירי חגואל סיידון, שרית יוחננוף
(צילום: באדיבות רשת יוחננוף)

לאירוע הפתיחה החגיגי הגיעו משפחת יוחננוף, הנהלת הרשת ובכירי העיר. בין הנוכחים היו איתן יוחננוף מנכ"ל ומבעלי הרשת, מרדכי יוחננוף מייסד הרשת, שרית יוחננוף דירקטורית, אלעד חרזי משנה למנכ"ל, ועו"ד שירי חגואל סידון סגנית וממלאת מקום ראש עיריית נתניה.

קראו גם:

איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלי הרשת, אמר באירוע הפתיחה: " אנו נרגשים לפתוח סניף נוסף בנתניה. פתיחת הסניף היא חלק מהצמיחה וההתרחבות של רשת יוחננוף. אנו שמחים לראות את הביקוש והאמון שנותנים בנו הצרכנים תושבי נתניה והסביבה, ומברכים אותם ואת העובדים שייהנו מהסניף החדש ומשירות איכותי ללא פשרות״.
שירי חגואל סיידון, סגנית ומ"מ ראש העיר: "אנחנו מקדמים בברכה את פתיחתו של הסניף החדש והמפואר של רשת הסופרים יוחננוף. רשת יוחננוף ידועה כרשת עם תודעת שירות גבוהה, חווית לקוח, איכות וניקיון. סניף חדש זה מצטרף לסניף מוצלח נוסף של הרשת באזור תעשייה החדש. מוזמנים להגיע ולהנות".