אלימות בבית הספר: אתמול (שני) אירע אירוע אלימות חמור בבית הספר יסודי בנתניה, במהלכו נדקר ילד בן עשר עם מספריים, לאחר שמשחק ''הפלות'' בחצר בית הספר, זלג לסוף שעות הלימודים והסלים לכדי מכות שהסתיימו כאמור בדקירת הילד.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
הקטטה הובילה לדקירה
(צילום המחשה: shutterstock)
אימו של הילד קיבלה דיווח על המקרה מהנהלת בית הספר, ולכן מיהרה חזרה מעבודתה, על מנת להיות עם בנה ההמום, שטרם נרגע מהמקרה.
"לצערי מה שמעסיק את בית הספר, זה מי התחיל עם מי", היא מספרת למיינט נתניה בצער. ''דקרו את הילד שלי עם מספריים. שני סנטימטר פנימה ופחות בגדים, והוא היה מגיע לטיפול נמרץ'', מספרת האם שתיעדה את המקום בו כמעט ונכנסו המספרים לאזור בית החזה של בנה.
''מספיק עוד קצת לחץ וזה היה חודר לעומק. מזל שי מזג אויר חורפי וקר, ולכן הוא לבש היום כמה שכבות, כולל מעיל של נייק. זה מה שהציל אותו, השכבות האלו, שגם אותן הצליחו המספריים לחדור".
מעיריית נתניה נמסר: "מגנה כל מקרה של אלימות ופועלת ללא ליאות למיגורם. מדובר באירוע אלימות חריג שהתרחש בסוף יום הלימודים, מחוץ לקמפוס, במהלכו שני תלמידים שיחקו ולצערנו הרב מאוד, הסתיים המשחק באלימות שכאמור אנו מגנים בכל תוקף. מרגע הדיווח על האירוע, פעל הצוות החינוכי בשיתוף ההורים ובמקביל יחד עם הפיקוח במשרד החינוך והגורמים הרלוונטיים לטיפול מיידי ומעמיק בארוע. כמו כן מחר, בשעות הבוקר, יתקיים סבב בכיתות עם צוות הניהול לעיבוד ושיח סביב האירוע".
קראו גם:
ממשרד החינוך נמסר: ''משרדנו רואה בחומרה רבה את אירוע האלימות. מפקחת בית הספר ביחד עם הנהלת הקמפוס והצוותים החינוכיים מטפלים באירוע ויקיימו שיחות חינוכיות עם כלל התלמידים בנושא".
מהנהגת הורים נמסר: ''מדובר באירוע אלימות חריג שהתרחש בסוף יום הלימודים, מחוץ לבית הספר, במהלכו שני תלמידים שיחקו ולצערנו הרב מאוד, הסתיים המשחק באלימות שכאמור אנו מגנים בכל תוקף. מרגע הדיווח על האירוע, מנהלת בית הספר והצוות החינוכי בשיתוף ההורים הרלוונטיים עודכנו במיידית והאירוע טופל. בנוסף מחר, בשעות הבוקר יתקיים בבית הספר סבב בכיתות עם צוות הניהול לעיבוד ושיח סביב האירוע".