גופת גבר כבן 30 אותרה הלילה (שישי) ברכב בעיר כשעליה סימני ירי. במשטרה מעריכים כי מדובר ברצח על רקע פלילי.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: מדא-הצלה שרון)
בתוך כך, שוטרי תחנת נתניה פתחו בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר שמיעת פיצוץ בדרום העיר. חבלן המשטרה הגיע למקום, איתר שרידי פריט אמל"ח , ובחן את הפריט, לצד סריקה בזירה להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה.

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות המשטרה)

השוטרים הוזעקו למקום לאחר שהתקבלו דיווחים במוקד 100 על שמיעת ירי. לאחר סריקות אותר הרכב ובו גופת הגבר. למקום הוזעק אמבולנס של מד"א ונקבע מותו.
מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון קיים בשטח הערכת מצב מיוחדת בה סקרו בפניו שוטרי מערך המודיעין והחקירות את נסיבות האירוע, תמונת המודיעין, הממצאים בשטח וכן פעולות חקירה נדרשות בהמשך. מפקד המחוז הטיל את החקירה על היחידה המרכזית במחוז מרכז כאשר כלל המערכים הרלוונטים יעמדו לרשות היחידה החוקרת.



בנוסף, הנחה מפקד המחוז על המשך פריסה נרחבת בעיר, תוך הפעלת כוחות רבים והעצמת האכיפה הממוקדת נגד מחוללי הפשיעה, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז, למען שלום הציבור. איסוף הממצאים נמשך תוך הפעלת כלל האמצעים והיכולות, לבחינת הרקע והנסיבות בחקירה המואצת.
ממד"א נמסר: "בשעה 23:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על גבר שנמצא מחוסר הכרה ברכב, ברחוב מרדכי מקלף בשכונה בבנייה בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר בן 30 ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

קראו גם:

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירת אירוע ירי בנתניה במהלכו נורה למוות גבר ברכבו. שוטרי תחנת נתניה פתחו בסריקות עם קבלת דיווח בדבר שמיעת קול ירי בעיר, כאשר בתום הסריקות אותר רכב ובו גבר ירוי. על פי גורמי רפואה קורבן הירי שטרם זוהה נפצע באורח אנוש ומותו נקבע במקום. חוקרי התחנה הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות האירוע".