הערב (רביעי) בשעה 20:00 יתקיים משחק בין אליצור נתניה להפועל עפולה באולם הכדורסל ישורון בנתניה כחלק ממשחקי הפלייאוף. בשונה ממשחקים קודמים, היום המשחק יתקיים תחת אבטחה של משטרת ישראל וכוחות יס''מ שישמרו על הסדר ובטיחות האוהדים. זאת, לאחר שבתחילת השבוע הותקף נער שאוהד את אליצור נתניה על ידי אוהדים של הפועל עפולה, במשחק שהתקיים בעפולה ובו הפסידה נתניה לעפולה 80:62.
2 צפייה בגלריה
הנער שנפצע והאוהדים במשחק
הנער שנפצע והאוהדים במשחק
הנער שנפצע והאוהדים במשחק
(צילום: עילאי אהרוני, פרטי)
"כשנגמר המשחק יצאנו לחכות לאוטובוס ואז הגיעו אוהדי הפועל עפולה שהתחילו לקלל ופתאום משום מקום התחילו לזרוק עלינו אבנים'', מספר אור ג'אנח, מנהל השיווק, מדיה וחיבור לקהילה של הקבוצה הנתנייתית. בעקבות זאת, נער שהוא אוהד של הקבוצה נפגע בראשו ונזקק לטיפול רפואי. ג'אנח מבהיר שנמנע אסון לנוכח הגעת האוטובוס למקום באותו הזמן, כך שהאוהדים מצאו מחסה בתוך האוטובוס שהותקף באבנים, מלבד אותו נער שנפגע בראשו. ''מדובר בנער שהוא אוהד של הקבוצה שחשש להגיע בגלל האיומים שהם קיבלו לפני המשחק מאוהדי עפולה'', אומר ג'אנח.

2 צפייה בגלריה
אל וואג׳יד אמינו במשחק הקודם
אל וואג׳יד אמינו במשחק הקודם
אל וואג׳יד אמינו במשחק נגד עפולה
(צילום: עילאי אהרוני)

הוא מוסיף כי חלק מהאוהדים הנתנייתים קיבלו הודעות עם איומים מפורשים. "כתבו להם, 'אל תגיעו נחכה לכם בחוץ'", הוא אומר. "כל ההודעות עברו למנהלים של עפולה שלא התרגשו ואמרו שזה לא משהו רציני ואין לנו מה לחשוש. הפעם קרה דבר כזה במשחק שהם ניצחו בו. מה היה קורה אם הם היו מפסידים?", הוא שואל בדאגה. "מזל שהיו שם שומרים ואבטחה שהגיעו למקום מהר והרחיקו אותם מהמקום. אני חושב שהם גם קצת נרתעו לנוכח הפגיעה בראש של הנער". ג'אנח מבהיר שלנוכח המקרה הוגשה תלונה במשטרה ובמשחק היום תהיה אבטחה כבדה.

קראו גם:

בהודעה שהוציאה הקבוצה לאחר המקרה האלימות החמור נכתב כי "מדובר במקרה שאי אפשר להעלים ממנו עין. חשוב לציין שעוד בטרם המשחק אוהדי עפולה איימו שימתינו לאוהדינו בחוץ ואוהדי נתניה העבירו מסרים שהם לא מחפשים לריב אלא רק לעודד (וכך גם היה עד שריקת סיום המשחק למרות ההפסד). הנער שראשו נפצע הגיש תלונה במשטרה והמועדון יגיש תלונה על זריקת אבנים. אנו מקווים שהנהלת עפולה תטפל במקרה בחומרה. הנהלת המועדון משקיעה משאבים רבים כדי לבנות קהילת ספורט אמיתית בעיר, אנו מגנים אלימות בכל צורה שהיא ומבקשים משתי קבוצות האוהדים להרגיע את הרוחות ולפעול בצורה ספורטיבית ומכבדת במשחקים הבאים".