אחרי יותר מ-25 שנה, זה קורה. לראשונה בקריירת האימון שלו במחלקות נוער, בני לם יוצא מגבולות העיר נתניה, ויאמן בעונה הקרובה את קבוצת הנוער של מכבי חיפה. כפי שפירסמנו לראשונה לפני כחודש, לם נפגש עם הבעלים של חיפה יענקל'ה שחר, שהתעניין במאמן הנתנייתי כמחליף אפשרי לאריק בנאדו.
במחלקת הנוער של הירוקים מהכרמל התלבטו בסוגיית בנאדו, התקשו להחליט האם להשאירו כמאמן קבוצת הנוער, ונראָה כי אופציית לם ירדה מהפרק. בסוף השבוע שעבר, הוחלט בחיפה במפתיע על פרידה מבנאדו, ועל חזרה לאופציית לם. בתחילת השבוע המאמן הנתנייתי סיכם את תנאיו במועדון, ובעונה הבאה כאמור, יעמוד על הקווים של קבוצת הנוער הירוקה מהכרמל.
הבעלים של טוברוק, אריק איזיקוביץ', שהה בסוף השבוע בלונדון ועודכן בהתפתחויות. אמנם, לם החזיק בחוזה גם לעונה הקרובה בטוברוק, אך הוא יקבל מאיזיקוביץ' את ברכת הדרך. זאת מותנית גם בעניינים נוספים, שיסוכמו בפגישה בין הבעלים של טוברוק ליענקל'ה שחר, שאמורה הייתה להתקיים ביום רביעי (לאחר סגירת הגיליון).
העובדה, שהמעבר של לם למתחם האימונים בקצף נעשתה רק בתחילת השבוע, שיבשה מעט את ההכנות של טוברוק לעונה הקרובה, ואיזיקוביץ' יצטרך למנות מנהל מקצועי חדש למועדון שלו, וכן מאמן חדש לקבוצת הנוער. איזיקוביץ' כבר ביצע שינוי רב משמעות במועדון הקיץ, כשמינה באחרונה מנכ"ל חדש — עו"ד ירון נדם. ההערכות בטוברוק הן, שיוסי בן שטרית הוא המועמד המוביל לתפקיד המנהל המקצועי.
בן שטרית עובד בטוברוק קרוב ל-15 שנה, והוא מוערך מאוד בקרב הבעלים. מועמד נוסף הוא אמנון זוהר, המשמש בתפקיד הסקאוט של המועדון. מי שסיכם כמחליפו של לם על הקווים של קבוצת הנוער הוא צחי אילוז, שבשנתיים האחרונות אימן בהצלחה את קבוצת הנוער של הפועל חדרה. ההחלטה על זהות אנשי המקצוע, שייכנסו לנעליים של לם, צפויה הייתה להתקבל עד סוף השבוע.
מאמן נתנייתי נוסף שאימן עד היום רק בטוברוק ובמכבי נתניה, ישראל זביטי, עשה גם הוא קפיצת מדרגה והצטרף בשבוע שעבר למכבי תל אביב. זביטי ישמש כעוזר המאמן של ריימונד אטוולד בבית"ר תל אביב מהליגה הלאומית. כמו כן, ישמש זביטי כמאמן כושר במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ויעבוד לצדו של פטריק ואן ליוון, המנהל המקצועי.