1 צפייה בגלריה
מלמד וברשצקי חוגגים מול רעננה. הרביעי בדרך? | צילום: ראובן שוורץ
מלמד וברשצקי חוגגים מול רעננה. הרביעי בדרך? | צילום: ראובן שוורץ
מלמד וברשצקי חוגגים מול רעננה. הרביעי בדרך? | צילום: ראובן שוורץ
"אם מישהו היה צריך הוכחה שמכבי נתניה זה מועדון יציב, מסודר, עם מטרות, עם דרך ואנשים שיודעים מה הם עושים, הוא קיבל אותה בשבועות האחרונים. אני יכול להבטיח לך שכל עוד אלה האנשים שמובילים את המועדון הזה, נתניה של העונה שעברה לא תהיה תופעה חולפת", כך אמר לאחרונה גורם במועדון. האופוריה של המשחקים האחרונים מעט התפוגגה אחרי ההפסד המוזר למכבי פ"ת, אבל האווירה בסך הכל חיובית במועדון הצהוב.
היכולת תשתפר
בנתניה מרוצים ממוטי ברשצקי. במועדון יודעים לספר כבר עכשיו שהבעלים אייל סגל יכול לסמן "וי" על עוד עסקה מוצלחת. מלבד התרומה והיכולת על המגרש בדקות שבהן עוד היה לו אוויר, הוא הפך ליקיר האוהדים בזכות העבודה, הנחישות, התזזיתיות והמהירות.
כמו ביציע, גם בחדר ההלבשה ובמסדרונות המועדון מתמוגגים מהחלוץ, גיא מלמד. "כולם במועדון ידעו מה גיא שווה, ומדוע רצינו אותו במשך תקופה ארוכה. יש לנו צוות מקצועי שראה כבר מזמן שמדובר בשחקן שמתאים למכבי נתניה כמו כפפה ליד", סיפר הגורם במועדון. אגב, אחד מאנשי המועדון אמר בהומור לאחר המשחק: "בקצב הזה, בקיץ אלונה עוד תרצה לקנות את מלמד בחזרה".
במועדון ציינו לטובה את כל השחקנים לאחר ההופעה מול רעננה, אך הדגישו כי היכולת טעונה שיפור. "כולם זוכרים איפה היינו לפני פחות מחודש, אנחנו לא צריכים להתנצל על היכולת מול רעננה. אנחנו במומנטום נהדר, יצאנו ממצב לא נעים, הביטחון חוזר אלינו והיכולת תשתפר בהמשך הדרך", אמר שחקן בקבוצה.
לאחר שאת פגרת הנבחרת הקודמת ניצלו במועדון לטובת מחנה אימון קצר בצפון, מהלך שהוכיח את עצמו, דראפיץ' וברדה ביקשו לקיים מחנה אימונים נוסף גם בפגרת הנבחרת הקרובה. הצוות המקצועי קיבל אור ירוק, והקבוצה תצא למחנה נוסף בצפון.