לאחר חודשים של שיפוץ נחנך המגרש החדש של מועדון הכדורגל בית"ר טוברוק בנתניה.
המועדון שחוגג 25 שנה להקמתו יציין את פתיחת המגרש בטקס חגיגי במעמד ראש העיר ושחקני כל הקבוצות. את המגרש החדש יפקדו מידי יום עשרות ילדים ובני נוער מהקבוצות השונות.
במהלך הטקס יחולקו תעודות הצטיינות לכדורגלנים מכל הקבוצות שהצטיינו בלימודים כחלק מהדרך החינוכית של בעל הקבוצה, אריק איזיקוביץ', שבה שחקנים מחויבים לציונים גבוהים ואלו שלא עומדים בכך, מושעים ממשחקים.
1 צפייה בגלריה
חניכת מגרש טוברוק | צילום: סמי מלכה
חניכת מגרש טוברוק | צילום: סמי מלכה
חניכת מגרש טוברוק | צילום: סמי מלכה
המועדון שהינו המוביל בישראל בייצוא שחקנים לליגת העל ואירופה מציין השנה 25 שנה של פעילות המבוססת על חינוך וערכים שבאמצעותם גידל במשך השנים עשרות שחקני כדורגל מצטיינים.
דיא סבע, קני סייף, שמעון אבוחצירה, אלון תורג'מן, אייל גלוסה גיא אסולין וחן עזרא הם רק חלק קטן מהשמות הגדולים שיצאו מהמועדון ומשחקים היום בליגות החשובות באירופה ובקבוצות המובילות בישראל.
מיום הקמתו נחשב המועדון לקפדן בישראל בדרישות משחקנים גם מעבר למגרש הכדורגל, ובציון 25 שנה של פעילות הוא גאה באלפי הילדים ובני הנוער ששיחקו בו וצמחו להיות לא רק שחקני כדורגל מצטיינים, אלא גם בני אדם בעלי יושרה, כבוד, סובלנות לאחר ודרך ארץ.
בעל הקבוצה, אריק איזיקוביץ': "אנחנו בפתיחת שנה חדשה, ואני מתרגש לפתוח יחד איתה את המגרש החדש שלנו. אני רוצה לאחל לכולם שנה טובה ושנמשיך בעשיה של המועדון להפוך את הילדים שלנו לשחקנים ולאנשים הכי טובים בישראל".