1 צפייה בגלריה
זלצר. חוזר לנתניה אחרי 30 שנה | צילום: גיל לרנר
זלצר. חוזר לנתניה אחרי 30 שנה | צילום: גיל לרנר
זלצר. חוזר לנתניה אחרי 30 שנה | צילום: גיל לרנר
האם זאביק זלצר בדרך למכבי נתניה? לפי גורם במחלקת הנוער של המועדון, יחזור אחד מאנשי המקצוע הוותיקים והמוערכים בארץ למועדון אחרי 30 שנה. על פי אותו גורם, זלצר צפוי להתמנות לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ויהיה אחראי לקבוצות המחלקה מילדים א' ועד קבוצת הנוער. "נכון לעכשיו", מספר אותו אדם, "זלצר יצטרף למחלקת הנוער רק בחודש הבא בשל התחייבויות קודמות".
אם אכן יצא המהלך לפועל, יחזור זלצר לשתף פעולה עם מאמן קבוצת הנוער רונן גבאי. כזכור, כשפוטר גבאי מתפקידו כמאמן קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק, בעונת 2015‑2014, החזיר זלצר שהיה המנהל המקצועי של המועדון אז ועמד מאחורי המאמן שלו, את המפתחות לאריק איזיקוביץ' והתפטר מתפקידו.
עד שיגיע המנהל המקצועי הבא של המחלקה ממשיכה קבוצת הנוער של נתניה לשמור על המקום הראשון בטבלת ליגת העל. לאחר 15 מחזורי ליגה סיימה הקבוצה של רונן גבאי וסשה פלדמן כאלופת הסיבוב הראשון, אחרי ניצחון ביתי 0:2 נגד בני יהודה (שתפגוש שוב למשחק ביתי בשבת הבאה במסגרת סיבוב ד' של משחקי הגביע) במשחק שנעל את הסיבוב.
את השערים במשחק כבשו אנדשה מולה בדקה ה-36 ואיאד חאג' בדקה ה-55. לחאג' זה היה שער הליגה השביעי העונה, והוא השתווה לראם ג'והג'אה, לשניהם שבעה שערים.
הקבוצה ממשיכה להוליך את הטבלה עם 33 נקודות ופער של שלוש נקודות מהפועל רעננה שנמצאת במקום השני. מכבי תל אביב המתאוששת התקרבה עד ארבע נקודות מהחבורה הנתנייתית, וכך גם הקבוצה המפתיעה של מ.ס. אשדוד. מכבי חיפה ומכבי פתח תקווה סיימו את הסיבוב במקום החמישי והשישי, ולשתיהן 27 נקודות.