חברת אאורה ישראל תבנה 200 דירות חדשות בסמיכות לקו החוף בנתניה. החברה שבשליטת יעקב אטרקצ'י מדווחת היום (ה') לבורסה בתל אביב כי התקשרה בעסקת קומבינציה עם בעלי רוב הזכויות בקרקע במערב העיר ובסמיכות לפרויקט "מאריס" של החברה בשכונת אגמים, שבמסגרתה יימסרו 32% מיחידות הדיור שיבנו לבעלי הקרקע.
1 צפייה בגלריה
קו החוף של נתניה
קו החוף של נתניה
קו החוף של נתניה
(צילום: רן אליהו, דוברות העירייה)
אאורה תקדם תוכנית בניין עיר לקרקע שייעודה כיום הוא למגורים, על מנת להגדיל את זכויות הבנייה וכמות הדירות בפרויקט ל-200. החברה בוחנת את האפשרות להרחיב את הפרויקט לחלקות סמוכות נוספות, כך שייתכן והפרויקט יגדל בעתיד. אאורה מעריכה כי ייזום התוכנית החדשה יארך כ-3 שנים.
לדברי יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של אאורה ישראל, "אנחנו מאמינים מאוד בעיר נתניה, זה הפרויקט השני שאנו מקדמים בשכונת אגמים בעיר בהמשך להצלחה של מגדל מאריס. זיהינו הזדמנות להרחיב את הפורטפוליו שלנו ואת היצע הפרויקטים שאנו מציעים וגם במקרה הזה אנו צופים ביקושים גבוהים מצד משפרי דיור ומשפחות מכל ערי השרון. נמשיך לפעול לאיתור הזדמנויות בנתניה ובערים נוספות בישראל גם בהמשך וליצירת ערך לבעלי המניות".
אאורה בנתה בצמוד לפרויקט הנוכחי את מגדל היוקרה Maris בשכונת אגמים, הכולל 104 דירות ב-29 קומות. תמהיל הדירות בפרויקט "מאריס" - דירות בנות 4-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, בשטח הנע החל מ-114 מ"ר לדירת 4 חדרים ועד ל-188 מ"ר למיני פנטהאוז בן 6 חדרים. כל הדירות בבניין משקיפות לנוף פתוח לים. הפרויקט תוכנן על ידי אדריכל ישראל רוזיו ממשרד תשבי רוזיו.