זינגר אחד המתווכים שאמונים על שטחי המגרש, טען כי ישנם שטחים שטרם הושכרו מכיוון שלא יצא מכרז עבורם. דווח בעבר האצטדיון אינו רווחי, ולמעשה ישנם הפסדים רבים לקופת העירייה מאז הקמתו, אותו משלמים התושבים במיסים.
שאלנו, איך מיום הקמת האצטדיון לא נמצא לנכון להוציא מכרז על השטחים הפנויים? שטחים אלה עשויים להכניס לקופת החברה לספורט ממון רב שנדרש.
האצטדיון בגרעון
האם המכרז תפור או שמנסים להסתיר שיש אלפי מטרים שלא יושכרו, וזו הסיבה שהאצטדיון בגרעון? מה שבטוח שאין הכנסות ביחס לגודל ולפוטנציאל. בנוסף, שטחי המסחר במקום אמורים להיות מוקצים רק עבור חנויות או עסקים מתחום הספורט, אבל במקום יש גם אולם תצוגה של משרדי תיווך.
1 צפייה בגלריה
אצטדיון נתניה (צילום: רן אליהו)
אצטדיון נתניה (צילום: רן אליהו)
אצטדיון נתניה (צילום: רן אליהו)
תגובת עיריית נתניה: "עיריית נתניה השכירה עד כה את רוב שטחי המסחר באצטדיון, כאשר העירייה מייעדת שטח נוסף בן כ- 500 מ"ר מתוך השטחים הנותרים, לטובת הקמת מרכז לאמנויות ולטיפוח כישרונות צעירים, במסגרת אגף הנוער והצעירים בעירייה. העירייה תפרסם מכרז (כפי שעשתה בעבר) לשיווק השטחים המסחריים הנותרים.
יודגש כי על פי תכנית בניין עיר בנושא, העסקים והחברות האמורות לאכלס את המתחם נדרשות לעמוד בזיקה לנושא הספורט ולהשלים צרכים בנושא".