1 צפייה בגלריה
אירוע של מרכז הבנייה בנתניה
אירוע של מרכז הבנייה בנתניה
אירוע של מרכז הבנייה בנתניה
ביום שלישי (26.12), בין השעות 18:00 – 20:30, יקיים מרכז הבנייה הישראלי אירוע פתוח ומיוחד למשפחות שבונות את ביתן במתחם "הבית השקוף" של מרכז הבנייה באיצטדיון בנתניה.
באירוע ייקחו בו חלק טובי האדריכלים, המפקחים, המהנדסים והקבלנים, חברי נבחרת המומחים של מרכז הבנייה הישראלי באזור המרכז.
בין המומחים המשתתפים באירוע – אדריכל מיקי אורן, אדריכלית איריס שמיר, אדריכל רון שפיגל, מפקח הבנייה דוד טל, מפקח הבנייה בני בורנלי, מפקח הבנייה ערן גוטמן, הקבלן גלעד קופץ, הקבלן יניב יצחקי, הקבלן איציק מרציאנו ואנשי מקצוע נוספים שיגיעו להתארח ולספק טיפים בנושא הבנייה הפרטית.
האירוע יחל בהתכנסות ובסיור מודרך ברחבי ה"בית השקוף", מיצג חדשני עולמי המשקף את שילובן של טכנולוגיות הבנייה בתוך הבית.
לאחר מכן יימשך בדברי פתיחה של מנהל נבחרת המומחים של מרכז הבנייה הישראלי במרכז, ישראל אמסלם, ובהרצאות מקצועיות מפיהם של האדריכלית ומעצבת הפנים, איריס שמיר, והמפקח דוד טל. בנוסף, יתקיימו מפגשים אישיים עם חברי הנבחרת שיסייעו למשפחות שבונות את ביתן לחסוך בעלויות הבנייה, תוך שמירה על איכות הבנייה ומניעת טעויות.
בחלקו האחרון של הערב יתקיים פאנל מקצועי שיכלול שיח פתוח ואפשרות להעלות שאלות במגוון נושאים הנוגעים בתחום הבנייה הפרטית והבנייה העצמית. במהלך האירוע יתקיימו סיורים במיצג "הבית השקוף" של מרכז הבנייה הישראלי שבאמצעותו ניתן לראות כיצד טכנולוגיות הבנייה השונות משתלבות בבית.