מתחם קולינרי משגשג: 3 מסעדות חדשות- "צ'ה טו צ'אק" - תאילנדית המסורתית, GRACE - בר טאפאס ו מסעדת שף - SENSE , נפתחו בבית פדלון & שפונדר באזור התעשיה פולג בנתניה הנמצא בסמוך לכביש החוף. עסקים אלה מצטרפים לעסקים שכבר פעילים במתחם ביניהם – גלריה לאומנות, מסעדת פוקי בול אסייתית, חנות נוחות ועוד.
4 צפייה בגלריה
מסעדת SENSE  ו-'צאטו צ'אק
מסעדת SENSE  ו-'צאטו צ'אק
מסעדת SENSE ו-'צאטו צ'אק
(צילומים: פרטי)
מסעדת צ'אטוצאק הגיעה בעצם מהשוק הכי גדול בתאילנד היישר לעיר נתניה. זהו אחד המטבחים שהופך אט אט לאחד האהובים בישראל.
מאחורי המסעדה נמצאת השפית אנותאי ילידת בנגקוק יחד עם השף יניר גרין המוכר והם יצרו שלל טעמים ומנות מכל ממלכת סיאם [תאילנד]. במסעדה הושקעה מחשבה רבה הן בפן הקולינרי, עם שפע של מנות ייחודיות המזוהות עם המטבח התאילנדי הלא מתויר, והן בפן העיצובי. לצורך בניית המסעדה הגיעו מתאילנד לישראל לא פחות מחמש מכולות של ציוד עבור המסעדה. פגודות מרהיבות מקשטות את המסעדה והאוכל מוגש עם כלים שנבחרו והובאו במיוחד.

4 צפייה בגלריה
מסעדת צ'אטו צ'אק
מסעדת צ'אטו צ'אק
מסעדת צ'אטו צ'אק
(צילום: פרטי)

מסעדת סנסס מייצרת חוויה עדכנית וחד פעמית. הקונספט של המסעדה נע בין ארוחת ערב מדויקת ועד מינגלינג נוצץ ותוסס והיא פתוחה עד השעות המאוחרות של הלילה. בעלי המקום מציינים כי המסעדה מספקת תפריט המושקע, אווירה מיוחדת ושירות האלגנטי.

4 צפייה בגלריה
מסעדת SENSE
מסעדת SENSE
מסעדת SENSE
(צילום: פרטי)

ובתוך כך, לאחרונה החליפה חברת שפונדר פדלון את חברת נכנסי אריאל בחברה ניהול חדשה במתחם : חברת "בראון נכסים" בניהולו של חן דלאל. דלאל מציין : "מלבד חידוש משמעותי של עסקים והליכה על קו קולינרי ייחודי ומפתיע אנו שואפים לייצר במתחם אירועים ופסטיבלים שונים בגוון של יין ואוכל. וכן שווקים מעניינים ופתוחים בימי שישי.

4 צפייה בגלריה
בית פדלון - שפונדר
בית פדלון - שפונדר
בית פדלון - שפונדר
(צילום: קבוצת פדלון - שפונדר)

המשרדים אותם שיווקה קבוצת שפונדר פדלון במתחם הם משרדים קטנים בגמר מלא, המבוססים על פי מודל שפיתחה בשם מיני – מקסי, שעל פיו מציעה הקבוצה ללקוחותיה מודל תשואות ייחודי על פי השקעה של הון עצמי מינימלי לעומת תשואה מקסימלית מהנכס. המודל מאפשר למשקיעי הקצה בסקטור המשרדים העצמאי לרכוש בהון עצמי מינימלי נדרש, משרד בבניין חדש הכולל חדר ישיבות משותף ואף חדר הרצאות, הדבר נכון הן ליזמים והן ללקוחות הקצה. בחברה מציינים כי נותרו שטחים אחרונים למכירה בקומת המסחר (קרקע).

קראו גם:

לדברי ארז שפונדר , בעלים ומנכ"ל משותף בקבוצת שפונדר פדלון: "נתניה בכלל ואזור התעסוקה פולג בפרט, התחדשו מאוד בתחום התעסוקה ומציעים יותר פרויקטים בשימושים מעורבים, שטחי משרדים מודרניים ואטרקטיביים המושכים אליהם חברות מגוונות יותר ובעלות כוח אדם רב. בחרנו לפעול לחידוש משמעותי של המתחם והוספה של בתי עסק ומסעדות שף שישדרגו אותו ויתאימו לעובדים המגיעים למתחם כמו גם למבקרים והמבלים וזאת במהלך כל שעות היממה".