אחרי המשבר – חברת קווים נרתמת לסייע לעסקים בעיר: החברה תתרום שטחי פרסום על גבי האוטובוסים של החברה לעסקים שנפגעו מהקורונה בכמיליון שקלים לתקופה של כחודש.
1 צפייה בגלריה
למשך חודש פרסום בחינם
למשך חודש פרסום בחינם
למשך חודש פרסום בחינם
(צילום: חברת קווים)
מדובר בחשיפה ממוקדת לקהל היעד של בתי העסק. בימי שגרה, שטחי הפרסום על גבי אוטובוסים עירוניים של החברה, מושכרים לעסקים המעוניינים לפרסם את עסקיהם בתשלום. כעת כאמור שטחי הפרסום יושכרו בחינם לעסקים שימצאו מתאימים לתקופה של חודש בעלות ההפקה בלבד וכל עסק יקבל עד 10 אוטובוסים לפרסום.
חברת קווים מפעילה שירותי תחבורה ציבורית באמצעות מאות אוטובוסים הפועלים בשטח ערים רבות וביניהן: תל אביב, רמת גן, קרית אונו, פתח תקווה, גבעתיים, מודיעין, לוד, רמלה, נתניה לצד הערים החרדיות הגדולות - בית"ר עילית, מודיעין עילית, בני ברק ואלעד.
מנכ"ל חברת קווים, אריק סיני, מסר: "פעילות התחבורה הציבורית שמבצעת החברה בימי שגרה ובימי משבר היא שירות בסיסי וצינור חמצן ללקוחותיה הנדרשים להגיע למחוז חפצם, כמו עבודה וקניות, וכמנוע צמיחה למשק. החברה מושתת על ערכי האנושיות והערבות ההדדית ורואה עצמה חלק מהקהילה בכל מקום בו היא פועלת.
"ככזו, החברה רואה כזכות לסייע לקהילה ובעת הזו לעסקים שנפגעו מהמשבר בפרט. אנו מקווים שהתגייסותנו תוכל לסייע ולו במעט להתאוששות העסקים מהמצב אליו נקלעו".
עסקים שרוצים להשתתף ביוזמה ולפרסם את עסקיהם על גבי האוטובוסים של קווים יכולים לפנות לכתובת מייל : ads@kavim-t.co.il