קבוצת הנדל"ן דוד אזולאי, בבעלותם של איש העסקים דוד אזולאי וד"ר רענן כהן, חתמה לאחרונה על מזכר הבנות עם רשת המעדניות "מעדני מניה" למכירת שטח של 550 מטר בפרויקט הענק "בראשית נתניה", שמוקם בימים אלה בשוק נתניה, בעבור סכום של 16 מיליון שקלים.
1 צפייה בגלריה
הדמיה של פרויקט "בראשית נתניה"
הדמיה של פרויקט "בראשית נתניה"
הדמיה של פרויקט "בראשית נתניה"
(קרדיט: א.פריאון א.ברודנר - אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ)
פרויקט "בראשית נתניה" משתרע על פני 5 דונם ברחוב שוהם בשוק בנתניה, וכולל 100 יחידות דיור למגורים ומתחם מסחרי שיתפרש על פני 3,000 מ"ר, וישמש את באי מתחם השוק החדש בנתניה.
בקבוצת הנדל"ן מספרים כי הפרויקט שואף ליצור מרכז מסחר בעל אופי דומה לשווקים המחודשים והמצליחים בישראל, כמו שוק מחנה יהודה בירושלים ושוק הפשפשים בתל אביב. במקביל לבניית הפרויקט, עיריית נתניה משקיעה בשדרוג תשתיות התחבורה המרכזיים המחברים בין הפרויקט למרכז העיר - רחובות שוהם וזנגוויל, זאת במטרה להגדיל את תנועת המבקרים והדיירים ברובע המסחר.
קראו גם:
בקבוצת הנדל"ן מספרים כי זו אינה העסקה הראשונה שמתבצעת על ידי הקבוצה בשטח נתניה. לאחרונה החלה הקבוצה בבניית פרויקט מגורים בקריית השרון בשם "בראשית-FAMILY", המשתרע על פני 4 דונם וכולל 62 יחידות דיור למגורים על פני 15 קומות. הפרויקט יוקם בצומת הרחובות דרך הפארק ורחוב אלונים, מול חורשת הסרג'נטים. לפני מספר חודשים זכתה הקבוצה במכרז של רשות מקרקעי ישראל, בקרקע ייעודית בגודל 5 דונם בשכונת אגם 3 לבניית מתחמי מסחר ותעסוקה, בעבור 25 מיליון שקלים.
דוד אזולאי, בעלים של קבוצת דוד אזולאי: "הפרויקט מנצל את תנופת ההתחדשות העירונית שמובילה ראשת העיר מרים פיירברג והיא בשורה אמיתית לתושבי נתניה. לסגור עסקה כזו בימי סגר ובזמן מגפה אינם דבר של מה בכך. רבים כבר הספידו פרויקטים הכוללים קומות מסחר. העסקה שנחתמה מוכיחה בדיוק את ההפך - עדיין יש ביקוש לפרויקטים מסוג זה".