תעלומה: תושב כפר סבא יאיר בוזגלו בן ה-35 נמצא לפני יומיים בדירתו במושב נווה ימין לשם עבר להתגורר לאחרונה כשהוא כפות בידיו וברגליו.
2 צפייה בגלריה
יאיר בוזגלו ז"ל. תעלומה
יאיר בוזגלו ז"ל. תעלומה
יאיר בוזגלו ז"ל. תעלומה
(צילומים: רענן בן צור)
גופתו של בוזגלו נמצאה על ידי חבריו, שהגיעו למקום לאחר שלא ענה להם. מייד הוזעקו למקום גורמי בטחון ומד"א, שטענו כי הזירה הייתה מחרידה, וניכר בבירור כי מדובר ברצח.

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות מד"א)

בוזגלו מוכר מאוד בעיר כפר סבא כבחור חביב, חברותי, ואיש חסד ומתנדב קהילתי. הוא היה ללא עבר פלילי ובמשטרה כמו גם בקרב חבריו ומכריו ובני משפחתו מתקשים להבין מי רצה במותו: "הוא לא היה מסוכסך עם אף אחד, הוא לא התחבר מעולם לגורמים עבריינים, ילד טוב כפר סבא, איש צדיק, בן למשפחה מאוד מוכרת בעיר, משפחה טובה מאוד. זו תעלומה גדולה".

קראו גם:

חוקרי המשטרה מעריכים כי הרוצח הכיר את בוזגלו, אך המניע עדיין לא ידוע. במסגרת החקירה אספו אנשי המעבדה לזיהוי פלילי והזירה הטכנולוגית ממצאים וראיות פורנזיות מהקרוואן בו התגורר. עוד עלה בחקירה כי הרוצח נקט באלימות קשה מאוד כלפי בוזגלו, לפני ואחרי הרצח. בני משפחתו של בוזגלו, חבריו ושכניו תושאלו במטרה להתחקות אחר החשוד. "הזירה בה נמצאה הגופה מחרידה. להערכתנו הייתה היכרות מוקדמת עם הקורבן", ציין גורם במשטרה.
המשטרה ביקשה מבית המשפט להוציא צו איסור פרסום על פרטי החקירה. בית המשפט נענה לבקשת המשטרה.