השחקנית נועה בן גיגי מושקא מכפר יונה גרמה בשבוע שעבר להמולה בסופר השכונתי. ילדים שעברו במקום זיהו את "יולי" מהעונה השלישית של הסדרה המצליחה "שקשוקה" ב"כאן חינוכית" ומיהרו להקיף אותה. היא מודה שהופתעה מהתגובה שלהם, אבל לאור ההצלחה של הסדרה, נדמה שהיא צריכה להתרגל.
2 צפייה בגלריה
נועה בן גיגי מושקא
נועה בן גיגי מושקא
נועה בן גיגי מושקא
(צילום: פרטי)
בן גיגי בת ה-14 קיבלה לאחר 11 אודישנים את התפקיד הראשי בסדרה שבה היא משחקת לצדם של איתי תורג'מן ורעות אלוש (שמגלמים את הוריה). היא החלה את הקריירה כבר בגיל 5 עם פרסומת לסוכנות ביטוח ומאז הספיקה לככב בפרסומות של פוקס, גולף, מלון אריאה, קרביץ ובסרט "איראן 3" שעלה לאקרנים בסוכות. לדבריה, היא לא ציפתה לקבל את התפקיד שאויש עד כה על ידי השחקנית דני דרימר.

דמות אחרת


בן גיגי, תלמידת כיתה ח' בחטיבת הביניים עתיד בכפר יונה, משחקת ילדה שמגיעה ממשפחה מסורתית. "הגעתי לתפקיד הזה דרך הסוכנות שלי HH MODELS, ששלחו אודישן שלי לפני שנה וחצי", היא מספרת. "הזמינו אותי לכמה וכמה אודישנים. עברתי המון שלבים עד שהודיעו לי שהתקבלתי ובעצם החלפתי את יולי הישנה שגולמה על ידי שחקנית אחרת".
השחקנית האחרת היא, כאמור, דני דרימר ששיחקה את הדמות במשך שתי עונות. ''אני לא חשה מאוימת לנוכח ההשוואה בינינו כי למרות שהשם אותו שם, מדובר בדמות אחרת לגמרי", מסבירה נועה. "ברור שהיו לי חששות לשחק את יולי החדשה, במיוחד בהתחלה, כי זאת דמות ראשית וכי ידעתי שאחרי שיצפו בתוכנית אולי יעשו השוואה ביניהן, אבל עכשיו זה לא מפריע לי כי אני יודעת שזאת דמות שונה לגמרי".
היה לך קשה להיכנס לתפקיד?
"לא היתה לי בעיה כי הגעתי מוכנה לצילומים ובגלל שיש לי זיכרון צילומי לא היתה לי בעיה עם הטקסטים וממש הצלחתי לא להיכנס ללחץ ולהסתדר עם המצב במהירות. חוץ מזה, גם מאוד אהבתי את הסדרה עוד לפני שהתקבלתי אליה''.
למה הכי התחברת בסדרה?
"לכך שכל פרק מעביר מסר חדש על נערים ונערות שעוברים כל מיני קונפליקטים בחיים. זה היה לי מעניין וכיף לשחק שם. מאוד התחברתי לנושא וגם לשחקנים".

סתם חששתי


איך היו ימי הצילומים הראשונים?
"בהתחלה הייתי מאוד לחוצה, כי כולם שם היו חברים אחד של השני עוד מלפני ועברו שתי עונות ביחד ואני החדשה לא הכרתי אף אחד. אבל בסוף התברר שסתם חששתי, כי ממש ביום הראשון כולם ישר התחברו אליי וזה היה קל יותר ממה שציפיתי. זה הפיג לי את כל החששות".

2 צפייה בגלריה
בסדרה "שקשוקה"
בסדרה "שקשוקה"
בסדרה "שקשוקה"
(צילום: יח"צ)
איך היה לעבוד עם איתי תורג'מן ורעות אלוש?
"הם משחקים את ההורים שלי בסדרה והאמת שזה ממש מצחיק לעבוד איתם כי הם מצחיקים ומאוד נחמדים. בשבילי זה כבוד לשחק יחד עם שחקנים גדולים ומוכרים יותר, לקבל מהם השראה, ללמוד ולקחת טיפים".
מזהים אותך כבר?
"כן. הסדרה כבר שודרה לפני שבוע וחצי ומהר מאוד ילדים מכפר יונה שראו את הסדרה התחילו לזהות אותי ברחוב. זה קרה לי גם ביום שישי שהלכתי עם אבא שלי לעשות קניות ופתאום כל מיני ילדים בסופר זיהו אותי ורצו אלי. הייתי ממש נבוכה בהתחלה כי זו ממש הפעם הראשונה שמזהים אותי ככה אבל זה היה מאוד מרגש. זה קצת מפחיד שיש כזה פרסום בבת אחת בגיל הזה. ובהתחלה היו לי חששות, אבל עכשיו זה מרגיש לי נחמד וכיף, כי זה מה שרציתי בסך הכול".
איך החברים שלך הגיבו?
"הם מאוד מפרגנים, אבל הם לא ממש התרגשו כי הם יודעים שאני משחקת, מדגמנת ומצטלמת לפרסומות עוד לפני שקשוקה. הם ממש מקבלים את זה בכיף".

קראו גם:

לבן גיגי יש שאיפות לככב מעבר לים, הודות לשפה האנגלית אותה היא דוברת בצורה שוטפת בזכות שיעורים פרטניים שהחלה לקבל בכיתה ג'. בשנים האחרונות היא הספיקה לככב בפרסומות, כולל הפרסומת שקוראת "לא לחרם" ולדגמן, אבל מודה שהיא התאהבה בעולם המשחק וזה מה שהיא רוצה לעשות בעתיד.
מתי הבנת שאת רוצה להיות שחקנית?
"לפני שנתיים בערך, הצטלמתי בחופש הגדול בתפקיד של ילדה שבורחת מהבית בשם לילה לסרט 'איראן 3' שיצא עכשיו בסוכות. הסרט צולם בגיאורגיה וממש התחברתי לדמות של הילדה, לשחקנים ולהפקה. גיליתי שזה תחום שמעניין אותי".
מי מלווה אותך לאודישנים, עוזר לך לשנן טקסטים?
"המשפחה שלי. ההורים שלי, שני אחיי ואחותי כולם ממש תומכים, עוזרים ומפרגנים לי. אמא שלי רוית שעובדת בגבייה, וגם אבא שלי רונן שמנהל צוות כלכלנים, תמיד מוצאים זמן בשבילי, לוקחים אותי לאודישנים וצילומים ואמא שלי גם עוזרת לי לתפעל את עמוד האינסטגרם שלי".
איפה את חולמת לשחק?
"אני מאוד אוהבת הרפתקאות, אקשן, מתח ותעלומות אז הייתי שמחה לשחק בסדרה 'נמסיס' שמשודרת בנטפליקס על מטוס שנעלם בשמיים ויש בה הרבה תעלומות. יש לי גם שאיפות לשחק בעוד מקומות, אולי משהו בחו''ל בשפה האנגלית שאני מאוד אוהבת".