שר הבריאות ניצן הורוביץ הציג היום (שני) במסיבת עיתונאים, את הרשויות והשכונות בהן שיעור המחוסנים נמוך, ביניהן שכונות מרכז דרום, דרום העיר ורצועת החוף הצפונית בנתניה. מדובר בשכונות בהן התחסנו פחות מ-50 אחוזים מבני נוער בני 12 עד 18.
על פי תכנית משרד הבריאות, שכונות אלו יקחו חלק בפרויקט "מבצע חיסון עד הבית" של משרד הבריאות, במסגרתו יגיעו ניידות חיסונים של מד"א למוקדים בעלי אחוז התחסנות נמוך, על מנת להגדיל את אחוז המחוסנים באוכלוסייה.
1 צפייה בגלריה
חיסונים בהריון
חיסונים בהריון
חיסונים
(צילום: שאטרסטוק)
על פי נתוני משרד הבריאות, כיום מאובחנים בנתניה 2,624 חולים פעילים. 8 אחוזים מבדיקות הקורונה בעיר הן חיוביות, ושיעור החולים עומד על 83.6 לכל עשרת אלפים תושבים. ציון הרמזור של נתניה הוא 7.5, ציון גבולי בין הצבע האדום לצבע הכתום.
קראו גם:
באופן יחסי לשאר הרשויות בשרון, אחוז המתחסנים הכללי בנתניה הוא יחסית ממוצע. רק 64.49 אחוזים מהתושבים התחסנו במנה הראשונה, ו-60.52 אחוזים התחסנו במנה השנייה. נתונים דומים קיימים גם בכפר יונה וחדרה. באזור השרון הדרומי, נתוני המתחסנים גבוהים יותר. כך לדוגמא בכפר סבא, כמעט שלושת רבעי מהתושבים התחסנו במנה הראשונה וברעננה התחסנו כמעט 80 אחוזים מהתושבים במנת החיסון הראשונה.