תושבי שכונות בן ציון וקריית השרון מתלוננים כי לאחרונה מתקיימות בסביבה מסיבות עם מוזיקת טראנס בווליום גבוה במיוחד, המפרות את שלוות תושבי הסביבה. לדבריהם, מקור המסיבות הוא לופטים להשכרה בדרך הרכבת שבאזור התעשייה, והמסיבות מתקיימות בשבתות, חגים ואף בשעות הלילה מעבר לשעה 23:00.
(צילום: פרטי)
קראו גם:
"במתחם הלופט שנמצא בתחילת רחוב הרכבת נערכות כמעט בכל שבת וחג מסיבות טראנס במשך שעות רבות, בוקר וליל", אומרת תושבת השכונה, "המוזיקה הרועשת נשמעת בעיקר בשכונת בן ציון, באזור הצפוני של קריית השרון ולעיתים אפילו מגיעה עד שכנות זבולון. מדובר במטרד של ממש למשפחות, שרבות מהן דתיות, שנאלצות לשמוע כל השבת את המוזיקה. מה עוד שהמשפחות והילדים שמתהלכים על גשר הארי נחשפים לאנשים המעשנים סמים במתחם הסובב את האירוע. פניות רבות מצד תושבים נעשו לפיקוח העירוני, אך לא זכו לתגובה הולמת והאירועים נמשכים".
"זה מזעזע", אומרת תושבת האזור, "הלופט נמצא מול חלון חדר השינה שלנו. אנחנו ישנים עם אטמי אוזניים ועדיין הרעש מחריש אוזניים". "המוזיקה היא בווליום ממש גבוה", מוסיף תושב קריית השרון, "מילא היו חוגגים בשעות נורמליות, אבל מדובר כאן עד חגיגות עד הבוקר. זה פוגע לא רק בתושבים דתיים בשבתות, אלא בכולם. זה בלתי נסבל. פניות למוקד לא עוזרות. זה חוסר אונים מרגיז".
תגובתה של עיריית נתניה תובא כשתתקבל.
כל העדכונים - חדשות נתניה