משטרת ישראל הגישה כתב אישום חמור כנגד תושב אילת ששהה בבית מלון יוקרתי בדרום נתניה עם חברתו, לאחר שעל פי החשד איים עליה, תקף אותה ואף כלא אותה באחד החדרים.
1 צפייה בגלריה
"משך בשערותיה וכלא אותה"
"משך בשערותיה וכלא אותה"
"משך בשערותיה וכלא אותה"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
על פי כתב האישום, המקרה אירע לפני מספר ימים, אז הזמין הנאשם את חברתו וחברה נוספת שלה להתארח בבית מלון מפואר בנתניה. על פי כתב האישום, בת זוגו של הנאשם וחברתה שהו בחדר אחד, ואילו הוא - שהה בחדר אחר.
קראו גם >>
השלושה סעדו במסעדת בשרים בשעת ערב, אז כעס הנאשם כשסבר שחברתו משוחחת עם גבר אחר בטלפון הנייד שלה, ועזב את המקום. לאחר שהשלושה הגיעו למלון, נטל הנאשם את הטלפון הנייד מידיה של חברתו ועזב את המלון. בנסיבות אלה, הזעיקה המתלוננת את המשטרה. שוטר שהגיע למקום שוחח טלפונית עם הנאשם, וזה החזיר למתלוננת את הטלפון שלה.
בשעה 03:15 בבוקר, דפק הנאשם בדלת החדר של בת זוגו וחברתה. משלא פתחו לו, ניגש לקבלה במלון וקיבל מפתח לחדרן. הוא נכנס לחדר, ודרש מחברתו לבוא לחדרו, ולתת לו את הטלפון שלה לאחר שתפתח את הנעילה של המכשיר. זו סירבה, והנאשם אמר לה "תבואי איתי ואם לא זה הסוף שלך". לאחר שאמרה לנאשם שתערב את אביה, השיב לה "אני לא כמו אבא שלך, אני מסוגל לרצוח בדם קר ולא רק לאיים".
המתלוננת התלוותה עם הנאשם לחדרו, שם תקף אותה, לא נתן לה לצאת מהחדר, ודרש ממנה את הטלפון הנייד שלה. לאחר שאמרה לו כי הטלפון בחדר השני שזה עתה עזבו, הנאשם יצא מהחדר, והיא נמלטה לחדר של חברתה, וביקשה ממנה להזעיק את המשטרה. הנאשם הגיע לחדר השני, דרש מבת זוגו לפתוח את הטלפון ולהציג לו את שיחות הוואטסאפ שלה, ואמר לה "את לא תצאי מכאן". בהמשך, תקף אותה שוב הנאשם וסירב לאפשר לה לעזוב את החדר.
במקביל לכתב האישום שהוגש כנגדו, בית המשפט האריך את מעצרו של הנאשם, בעל עבירות אלימות בעברו, עד תום ההליכים.
לכל העדכונים - חדשות נתניה