הבוקר (ראשון) דובר צה"ל התיר לפרסום כי סרן במילואים רועי ביבר, בן 28 מצור משה, מפקד צוות ביחידת יהל"ם בחיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. רועי שגדל והתחנך במושב צור משה, השאיר אחריו הורים, קרן ורן, ושתי אחיות, זוהר ושירי.
3 צפייה בגלריה
סרן רועי ביבר ז"ל
סרן רועי ביבר ז"ל
סרן רועי ביבר ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)
"רועי ואני היינו חברים הכי טובים לאורך כל שנות בית הספר היסודי וחטיבת הביניים, אבל בסיום התיכון דרכינו התפצלו'', מספר חברו איתי אביב שלמד איתו בבית ספר היסודי בכר רוסו ולאחר מכן בתיכון דרור. לדבריו, "רועי היה איש מיוחד שתמיד הסתובב עם חיוך מאוזן לאוזן, היה חבר רגיש ואכפתי לכולם, אין אחד שלא אהב אותו בסביבה ובתנועת הנוער''. עוד הוא מוסיף כי, "אחרי התיכון רועי עשה שנת התנדבות בגרעין עודד, דרך תנועת נוער בני המושבים ומיד אחר כך התגייס ליהלום. כואב הלב''.
בפוסט מרגש שפרסם בפייסבוק הוא כתב: "ביבר, לא יודע מה כותבים, כבר אין אוויר. חבר הילדות המופלא והמיוחד שלי, כמה קרובים היינו. עוד הוא כותב: "חלמנו יחד שנשחק ב-NBA, נקרע את המגרשים לצד הגדולים, עבד לנו יופי. אתה ואני המשכנו לכיוונים אחרים ודרכינו התפצלו, כמה צובט הלב היום".

3 צפייה בגלריה
סרן רועי ביבר ז"ל
סרן רועי ביבר ז"ל
סרן רועי ביבר ז"ל
(צילום: מהפייסבוק)

הוא מוסיף: "בבית הורי שוכבים שני אלבומים מעוטרים בטקסטורה של כדור כדורסל, עמוסים בקלפי NBA שאספנו בדם ויזע, ועל הכריכה כתוב בגאווה גדולה ׳אתי א., רועי ב.׳. כמה קשה עבדנו על האלבומים האלו, נסענו מדי כמה שבועות עם ההורים לקנות כמה חבילות ברעננה ותמיד בסוף ביקשנו עוד איזה אחת למקרה ואולי יחליט לצוץ לו איזה אלן אייברסון מנצנץ.

קראו גם:

"באחת הפעמים שפתחנו את חבילות הקלפים, צץ לו קלף מוזהב של מייקל ג’ורדן, לא משהו שרואים כל יום. תמונה מהשיא שלו וחתימה, כמובן שאת ההתרגשות שלנו קשה להסביר. החלטנו שנשמור עליו בתורות, פעם אצלי פעם אצלך. הקלף של ג׳ורדן שוכב באלבום בבית של ההורים שלי כבר שנים ארוכות, אז אני מניח שהגיע תורי לשמור עליו. מבטיח שאשמור עליו ביבר, רק תעשה לי טובה ותשמור אתה עלינו כי כבר אין לנו אוויר פה למטה. אוהב תמיד".

3 צפייה בגלריה
סרן רועי ביבר ז"ל
סרן רועי ביבר ז"ל
סרן רועי ביבר ז"ל
(צילום: מהפייסבוק)

המועצה האזורית לב השרון פרסמה הבוקר הודעה: "מועצה אזורית לב השרון אבלה ומרכינה ראש על נפילתו בקרב של סרן (במיל') רועי ביבר ז"ל, אשר חרף את נפשו למען ההגנה על ביטחון מדינת ישראל. רועי, בן 28 בנופלו, תושב צור משה, שירת כמפקד צוות ביחידת יהל"ם, חיל ההנדסה הקרבית ונפל בקרב בעזה. רועי גדל והתחנך בלב השרון, למד בבית הספר היסודי בכר רוסו, חטיבת הביניים ותיכון דרור, והיה בוגר תנועת הנוער וג"ע 'בני המושבים'. מועצה אזורית לב השרון ותושביה כואבים את כאב המשפחה, מלווים אותה ומחבקים אותה בצערה הכבד מנשוא".
הלווייתו של ביבר ז"ל תתקיים היום (ראשון) בשעה 14:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין צור משה.
יהי זכרו ברוך.