עובדים בנתניה? יש לכם פלוס + במסגרת יוזמה חדשנית של אגף הפיתוח העסקי וקשרי החוץ בעיריית נתניה בשיתוף עם חברת ,MYSHOPS יוצא לדרך מועדון ההטבות הייחודי נתניה פלוס+  המועדון מיועד לעובדי העסקים בנתניה במטרה לחבר אותם לקהילה המקומית ולעודד את הצריכה והקניות בעיר. האפליקציה נועדה להציע לעובדים הזדמנות ליהנות מהטבות גם אם אינם מתגוררים בעיר נתניה, ובכך לחזק את מעורבותם בעיר ואת העסקים המקומיים.
2 צפייה בגלריה
  בעלי עסקים בנתניה
  בעלי עסקים בנתניה
בעלי עסקים בנתניה
( צילום: עיריית נתניה)
ההחלטה על יצירת האפליקציה נולדה לאחר שיחות עם מנהלי משאבי אנוש (HR) בעסקים שונים בעיר, שהדגישו את הצורך בחיזוק הקשר בין העובדים היוממים - הנכנסים ויוצאים מהעיר בשעות העבודה - לבין הקהילה המקומית והעסקים בנתניה. כעת, באמצעות האפליקציה החדשה, יוכלו עובדי העסקים בעיר ליהנות ממגוון רחב של הנחות והטבות במאות עסקים ומרכזי תרבות בעיר נתניה. בין היתר, תכלול האפליקציה הנחות קבועות, מבצעי 1+1 והנחות "מתפרצות" אשר יופיעו באפליקציה בזמן אמת.

קראו גם:

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני מברכת על היוזמה המחברת בין בעלי העסקים בנתניה וקהילת העובדים בנתניה, חיבור זה הינו חשוב ומשתלם הן לקהילת העובדים והן לקהילת העסקים. אני מזמינה את בעלי העסקים להצטרף ליוזמה ומקווה שכולם ייהנו מהטבות אטרקטיביות במגוון תחומים".
ינון שילד, בעלים של חברת MY SHOPS: "שותפי אורי ציקוני ואנוכי שמחנו לפגוש חזון זהה בעירייה לזה שהוביל להקמת אפליקציית My Shops, רצון אמיתי לסייע לעסקים בקהילה ולכוון את ה״ביקוש״ לקניה מקומית. בעוד האפליקציה מתרחבת בכל רחבי הארץ נתניה מהווה סמן ימני לעשיה של הרשות המקומית לטובת גיבוש קהילתיות מסחרית ומתן תמריץ פרקטי של הטבות לעובדים, ולתושבים לקנות מקומי לאורך זמן. win-win".
מודה לד״ר קובי ברדה ויוני אושר לשותפות ולהובלת המהלך הקריטי הזה.
אם את/ה בעל עסק בנתניה ומעוניין להצטרף ליוזמה – מוזמן/ת לסרוק את קוד ה-QR ולהצטרף לרשימת ההטבות שמוצעת לעובדי העסקים בעיר.