עיריית נתניה הציבה מחסום לפני מעבר החציה בפינת הרחובות רבי עקיבא, גרנדוס ומסריק, אחד הרחובות העמוסים בעיר. תושבים טוענים כי בעקבות זאת הם נאלצו לחצות את הכביש בצורה מסוכנת.
1 צפייה בגלריה
מעבר החציה החסום
מעבר החציה החסום
מעבר החציה החסום
(צילום: פרטי)
קראו גם:
בפוסט שפרסמו תושבים בפייסבוק, הם התלוננו על חסימת מעבר החציה וביקשו פתרון חליפי. בנוסף, הם התלוננו כי העירייה ביצעה את השינוי ללא ידיעתם.
"נראה שמישהו בעירייה שכח לדאוג לנו, הולכי הרגל", אמר אחד התושבים. "מעדיפים לסכן את שלום הציבור בשביל לסגור גישה לשטח המשמש לחניה".
גלית שדה, תושבת הרחוב מספרת כי נאלצה למצוא פתרון חלופי למעבר הכביש, רחוק ממקום מגוריה. ''אני כתבתי את הפוסט הזה כי קמתי למציאות שבה אני כהולכת רגל צריכה לעבור לצד השני של הכביש, בשביל להגיע לגן הילדים עם ילד קטן ואין לי איך לעשות את זה", היא מסבירה. "אני בכל יום צריכה לחצות את הכביש הזה לאסוף את הילדים ומדובר בצומת מסוכן. שיתקינו רמזורים או ימצאו פתרון אחר, פוגעים בנו, הולכי הרגל, סוגרים לנו את מעבר החציה ולא מציעים לנו פתרון חליפי''.
מעיריית נתניה נמסר: מדובר בהחלטה מקצועית לביטול מעבר החצייה בתיאום מהנדסת תנועה, וזאת למען בטיחות התושבים. לאחר אישור משרד התחבורה תוקם כיכר בצומת.
כל העדכונים - חדשות נתניה