. וגגים: ב24/3 תפרדנה הסבתות של העוטף מהסבתות של דיור מוגן לב גנים נתניה שאירח אותן מאז המלחמה, "התגעגענו הביתה".
1 צפייה בגלריה
הסבתות מנתניה בחזרות
הסבתות מנתניה בחזרות
הסבתות מנתניה בחזרות
(צילום: פרטי)
בלב גנים נתניה צופים פרידה מרגשת לצד חיוכים של חג הפורים בניסיון לחגוג לצד הטראומה הלאומית וצוות הדיור המוגן הכין הפתעה מיוחדת שנחשפת פה לראשונה , הקלטה מרגשת ומחודשת לשיר "חי חי חי עם ישראל חי". Mynet קיבל הצצה לחזרות.

הסבתות מנתניה בחזרות
(צילום: פרטי)

ב24/3 אירוע מרגש יירשם בדיור מוגן לב גנים בנתניה במסגרתו תפרדנה הסבתות מהעוטף והסבתות של הדיור המוגן שהגיעו ללון בלב גנים, "איך שהמלחמה קרתה פתחנו את השערים סידרנו את החדרים הפנויים רכשנו ריהוט והזמנו את כל אנשי הגיל השלישי לבוא לפה", אומרים בלב גנים שמבין האורחות היתה גם אמו של מנכ"ל הדיור המוגן יוסי קפלן שהתגייס כולו למלחמה. מקמפיין בין לאומי של "הסבתות החטופות" שיזם קפלן וסוקר בכל העולם – מ-CNN ועד איראן לצד סיוע בקטיף ביישובי הדרום.
"הרגע הזה מרגש את כולנו" אומרים צוות הדיור המוגן שיזם פרדה מיוחדת מהדיירים והלך לאולפן הקלטות לשיר ולהקליט את השיר "חי חי חי עם ישראל חי" שישודר בקרנבל פורים מרגש במסגרתו יתחפשו ויחגגו אנשי הדיור המוגן והמפונים "אמנם לא נשתכר עד לא יידע, אבל בהחלט נרים כמה צ'ייסרים ונביע משאלה לחזרתם של אחינו", אומרות הסבתות בדיור המוגן, "וכמובן שנשמור על קשר".


קראו גם:

"אנחנו מתכוננים כבר תקוה ארוכה להקלטת השיר הזה ולא במקרה בחרנו אותו", מספרת גפני מצוות העובדים בלב גנים נתניה. גפני היא גם "אחראית החיוכים" בלב גנים – וכשאנחנו אומרים "אחראית חיוכים" אנחנו באמת מתכוונים לכך.
"חשוב לנו לסייע לכולם להמשיך ולהרים את הראש", היא אומרת, "פורים תמיד היה חג של שמחה רק שהשנה הוא מהול בעצב וכעם הנצח ספגנו מהלומות שנים רבים, ותמיד יצאנו מנצחים, כך גם יהיה הפעם. אנחנו ניפרד מאחינו ואחיותינו באירוע פורימי צנוע ומרגש ולא נשכח לשמור על ראש מורם".