הסטארטאפ מנתניה שיוזיל את שוק הדולות ב70%: אלה טלקר המייסדת של NinePlus.Life - האפליקציה היחידה שמציעה שירותי דולה -דיגיטליים, הייתה הדולה של אשתו של איגור רבינוביץ איש סייבר ומנהל קרן הון מנתניה. כשליוותה את אשתו ללידה, האמין בה רבינוביץ', והחליט להשקיע במיזם אותו פיתחה, שנועד לבטל את פערי המעמדות בין יולדות עשירות לאחרות: "זה פיקוח נפש, מידע מדויק מביא שקט לקראת הלידה ומה שעלה 1000 דולר לפנינו בזכותנו עולה 150".
3 צפייה בגלריה
מייסדת NinePlus.Life אלה טלקר
מייסדת NinePlus.Life אלה טלקר
מייסדת NinePlus.Life אלה טלקר
(צילומים: יח"צ, שאטרסטוק)
"אנחנו חוסכים המון מידע מיותר ומביאים מידע מדוייק באמצעות האפליקציה לצד תמיכה רגשית", אומרת טלקר, "קורס ההכנה ללידה שלנו משלב לצד הליווי הדיגיטלי גם מפגש של 3 שעות עם תומכת לידה שזמינה 24/7 ויש מפגשי זום שבועיים ולאור ההחזר מהקופה בגובה 75% העלות היא רק 150 דולר.
"משירות לעשירים דולה הפכה לשירות להמוני והיכולת לקבל דולה זמינה 24/7 בסכום כה פעוט היא בשורה משמעותית עבור המון נשים שאינן יכלו להרשות לעצמן שום אופציה אחרת".

3 צפייה בגלריה
איגור רבינוביץ'
איגור רבינוביץ'
איגור רבינוביץ'
(צילום: יח"צ)

"במלחמה יש יותר פניות ושאלות מנשים שנשארות לבד וככל שאני ישנה פחות הן יכולות לישון יותר, וזה חשוב, "אומרת טלקר, "אני יודעת מה האפקט של המרחק מבן משפחה בסיכון. אבי גר באוקראינה ולא נותנים לו לצאת והלחץ גדול עוד יותר שמדובר בבן הזוג, כשמישהי מרגישה סוג של כאב חדש והיא נכנסת לגוגל ורואה מיליון פרשנויות היא נכנסת ללחץ מיותר, ודאי כשהיא לבד.
אז הן יכולות לשאול אותנו שאלות ב-11 בלילה ואנחנו יודעות לתת את התשובות המדויקות והמרגיעות, ואם צריך להפנות לרופא במיידי כשמדובר בשאלה שאינה בסמכותנו" היא מציינת, "לפעמים, כאב גב הוא רק כאב גב, אבל הלחץ ממנו בעייתי יותר.
"עולות גם הדרכות בנושא סוגי ספורט שחשוב לבצעו בעת ההיריון סוגי מאכל, ואפילו תנוחות במיטה" אומרת טלקר שבעצמה עברה לידות לא קלות "אחרי הלידה של בכורי היה דימום מסיבי. את סופיה, השנייה שלי, לקח לי 3 ימים ללדת והפעם ללא חופשת לידה התייצבתי איתה במשרדים על הידיים כשלראשונה בחיי אני צריכה להתמודד עם טכנולוגיה, פגישות עם משקעים בשפות זרות וכל מיני מילים מסובכות של מפתחים".

3 צפייה בגלריה
לידה
לידה
לידה
(צילום: shutterstock)

כאמור, לאחר שליוותה את אשתו של המשקיע הראשון שלה, איגור רבינוביץ, הוא האמין במיזם וגייס משקיעים נוספים, הורים מנתניה וחדרה, כשותפים במיזם המופלא: דימה חסין שאחראי על השיווק ואחד היזמים הידועים בישראל ניר קנולר.
"איכות הלידה של נשים עשירות טובה מנשים מסטטוס ממוצע ומטה כי בכסף קונים שקט ואם המימון לא קיים אז האופציה היא לחקור באינטרנט ולהיתקל במידע שגוי ומפחיד ואת זה אנחנו פותרים ב-150 דולר" אומר ניר קנולר.

קראו גם:

קנולר, אחד המשקיעים ב NinePlus.Life חשב בכלל שיהיה שחקן פוטבול, קריירה שקטע כדי לעשות עלייה ולהתגייס. "חיפשתי השקעה שתגרום לבת שלי להיות גאה בי וכשנחשפתי למיזם של אלה, ידעתי שזה זה".
לדבריו, קהל היעד הבא הוא להכיר את האפליקציה ולהעניק דולה גם ל...גברים: "במילואים מצאתי עצמי מייעץ לחברים לקראת הלידה כך שמבחינתי המטרה הבאה שלנו תהיה דולה לגברים שילמדו להיות נוכחים יותר" אומר קנולר.