פרקליטות מחוז מרכז הגישה לאחרונה כתב אישום כנגד איזי טירונך, תושב נתניה בן 36, בגין רצח טיגבו ראובן ז"ל, לאחר שפרצה בין השניים קטטה בקיוסק ברחוב בן צבי בעיר.
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בנתניה
זירת הרצח בנתניה
זירת הרצח בנתניה
(צילום: יוסי שוורץ, דוברות מד"א)
על פי כתב האישום, ב-15 למרץ הגיע טירונך לקיוסק "פצצות 24" ברחוב בן צבי, כשהוא נושא בכיס מכנסיו סכין מתקפלת בעלת להב באורך 10 ס"מ. באותה עת, שהה ראובן בקיוסק. בהמשך, שהו לסירוגין טירונך וטיגבו ביחד ולחוד בסביבת החנות, כאשר מדי פעם שתו משקאות אלכוהוליים.
סמוך לשעה 16:30, החל בין השניים ויכוח, במהלכו קיללו אחד את השני. מספר דקות לאחר מכן, עמד טיגבו בכניסה לחנות ונשען על המקרר הסמוך, כאשר טירונך ניגש אליו, אחז בכתפו ואמר לו להתלוות אליו. בתגובה, טיגבו העיף את ידו של טירונך מכתפו והכה אותו בפניו.
קראו גם:
בשלב זה טירונך תפס את ראשו של טיגבו לאחור, אחז בצווארו וחנק אותו, ובהמשך הכה אותו בפניו. על פי כתב האישום, בשלב מסוים, הלך טירונך לאחור, שלף מכיס מכנסיו את הסכין ודקר את טיגבו שש פעמים בירכו, בבטנו, בחזהו, בכוונה לגרום למותו. לאחר מכן, עזב טירונך את המקום כשהוא מותיר את טיגבו שהתמוטט על הרצפה מחוסר הכרה, מתבוסס בדמו.
טיגבו הובהל לבית החולים, וכעבור זמן קצר נקבע מותו. הפרקליטות הגישה במקביל לכתב אישום בקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד טירונך, וציינה כי יש לחובתו שבע הרשעות קודמות, בין היתר בגין עבירות אלימות, רכוש ואיומים, והוא ריצה מספר מאסרים בפועל.