תושבים רבים בנתניה מתלוננים בחודשים האחרונים על תקלות חוזרות ונשנות באספקת החשמל, שמתבטאות בהפסקות חשמל תכופות, לעתים אחת לשבוע.
1 צפייה בגלריה
חשמל כשר?
חשמל כשר?
(צילום: shutterstock)
התלונות מגיעות בעיקר מתושבים המתגוררים במרכז העיר, בשכונות רמת חן וקריית השרון. "תמיד היו כאן בעיות חשמל", מספרת התושבת צביה רוט, "יש גל של הפסקות חשמל, זה לא נורמלי. או שעושים עבודה יזומה ולא מודיעים לתושבים בכלל, או שיש פשוט תקלות. בשבוע שעבר היו שתי הפסקות חשמל. כמעט בכל שבוע יש לנו הפסקת חשמל. הכי גרוע זה שכמעט בלתי אפשרי לעבוד וללמוד מהבית".
"מוצרי חשמל רבים נהרסים, ובתקופה הזאת כל שקל חשוב", מוסיף רז משולם מוועד מרכז העיר, "ההפסקות בדרך כלל מתרחשות בסופי שבוע, בשעות הבוקר. אנו דורשים שחברת חשמל תבצע עבודות תחזוקה לפני החורף".
קראו גם:
"רק בשבוע שעבר הייתה הפסקת חשמל של שעתיים", מספר ולרי ניסימוב, תושב שכונת רמת חן, "אין שבוע שאין לנו הפסקת חשמל. זה בדרך כלל בימי חול כשהילד לומד ב'זום', ואז אין לו שעתיים חשמל והוא לא יכול ללמוד".
שכונה נוספת הסובלת מהפסקות חשמל היא קריית השרון. רק לפני חודש וחצי גרמה הפסקת חשמל בשכונה להרס של מאות מוצרי חשמל ברחבי השכונה. "יש רחובות בשכונה שיש בהם הפסקת חשמל בכל יום שישי", אומרת תושבת השכונה, "אנשים נתקעים במעליות, נתקעים בלי חשמל באמצע ההכנות לשבת".
מחברת החשמל נמסר: "מדובר בהפרעות חולפות. ביצענו שדרוג תשתיות בשכונות. במקביל נעשה מאמץ גדול למניעת תקלות מסוג זה בעתיד".
כל העדכונים - חדשות נתניה