שיפור ניכר במצבו הבריאותי של סגן ראש העירייה שמעון שר: משפחתו הודיעה הוא איננו מורדם ומונשם, עם זאת, עדיין זקוק לסיוע של חמצן. לדברי בני המשפחה, הוא התעורר, ומגיב לסביבתו. "התפילות עוזרות", אומר בנו, שרגא, "אנחנו שמחים מאוד, ומחכים שימשיך את תהליך השיקום".
1 צפייה בגלריה
שמעון שר
שמעון שר
שמעון שר
(צילום: ירון ברנר)
כזכור, סגן ראש העירייה הובהל במוצ"ש לבית החולים "לניאדו" ואושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם, זאת ככל הנראה לאחר שחווה התדרדרות בריאותית, לאחר אירוע מוחי קל שעבר לפני כשבוע. כיום כאמור, מצבו השתפר משמעותית, ובמשפחתו מספרים כי הוא איננו מונשם ומורדם, אך עדיין זקוק לתמיכה נשימתית של בלון חמצן.
"אבא כבר לא מונשם, הוא התחיל לנשום לבד", מספר בנו שרגא ל-"מיינט נתניה", "יש לו עדיין עזרה של חמצן, הוא עדיין לא עירני לגמרי, לוקח קצת זמן להתעורר מהרדמה. הוא צריך עכשיו כמה ימים כדי לאזן את הגוף, הוא עדיין בטיפול נמרץ. העדיפו להוריד את ההנשמה וההרדמה כמה שיותר מהר, כי זה יוצר נזק בכל יום שעובר".
בעקבות ההתדרדרות במצבו של שר, יצאה קריאה נרחבת בשכונת קריית צאנז, הקהילה אליה הוא משתייך, להתפלל לשלומו. "התפילות עוזרות", אומר שרגא, "אמרו לנו בבית החולים בהתחלה שזה ייקח כמה ימים, והנה תראה איזה יופי זה רץ. אנחנו שמחים מאוד ומחכים לימים הבאים. הוא התחיל תהליך של שיקום לפני שהובהל לבית החולים, שנדחה בכמה ימים, ועכשיו מחכים שימשיך אותו. הוא מגיב לגירויים חיצונים, מגיב לנו. הוא מתחיל לזוז ולדבר, הוא רואה מה קורה".
פורסם לראשונה: 10:25, 08.02.21