מקרה חריג בבית ספר בתל מונד: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו הבוקר (רביעי) טיפול ראשוני לילד בן 9 שנפצע בגפיו בבית הספר.
קראו גם:
ניב בוחבוט ראש סניף איחוד הצלה בתל מונד מסר: "כשהגעתי למקום עם אמבולנס של איחוד הצלה, נתקלתי בילד שלדברי חבריו נטרקה עליו דלת הכיתה בבית הספר. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן פיניתי אותו באמבולנס איחוד הצלה לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא סובל מקטיעה חלקית של האצבע.
באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים וממליצים להפיק לקחים עקב הישנות מקרים מעין אלו. "ראוי לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות, ובמידת האפשר להתקין אמצעים שימנעו אפשרות של טריקת חלונות או דלתות, בפרט בבתים או מוסדות בהם נמצאים ילדים ופעוטות. חשוב לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע אירועים דומים", הסבירו.
כל העדכונים - חדשות נתניה



