הבוקר (שלישי) נפתחו הסניפים הראשונים של ענקית המזון הבינלאומית קרפור בנתניה והסביבה. אחת המבקרות הראשונות בסניף הנתנייתי של הרשת Carrefour City ברחוב טום לנטוס 26 היא לא אחרת מאשר ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר.
2 צפייה בגלריה
מרים פיירברג-איכר בקרפור
מרים פיירברג-איכר בקרפור
מרים פיירברג-איכר בקרפור
(צילום: פרטי)
הרשת הצרפתית, שפתחה הבוקר 50 סניפים ברחבי הארץ ושישה בנתניה והסביבה, מתחייבת להיות זולה יותר מהמתחרים בעיר וגם מחוץ לעיר במתחמי הדיסקאונט. הסניפים נפתחו בהשקעה של כ-250 מיליון שקל וכפי שהרשת פרסמה השבוע, עד לסוף השנה הנוכחית צפויה קרפור ישראל לעמוד על 100-80 סניפים.
בסניפי הרשת ניתן למצוא מגוון רחב של למעלה מ-1,000 מוצרי קרפור בכ-82 קטגוריות, בהם מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה וניקיון ומוצרי נון פוד.

2 צפייה בגלריה
סניף של קרפור
סניף של קרפור
סניף של קרפור
(צילום: לנס הפקות)

בחנויות קרפור מתגאים במחירים שוברי שוק בישראל. לפניכם כמה ממחירי המוצרים שנמכרים ברשת: פסטה ב-2.9 שקלים, פסטה מחיטה מלאה ב-3.5 שקלים, אורז בסמטי ב-8.90 שקלים, מרכך כביסה מרוכז 1.5 ליטר ב-9.90 שקלים, שמפו ב-5.90 שקלים, דיאורדורנט רול און לגבר או לאישה ב-5.90 שקלים ועוד.
כמו כן, במקביל להשקת הסניפים הפיזיים ברחבי הארץ, הושק אתר קרפור Online. בשלב הראשון, יפעל האתר בפתיחה מדורגת של אזורי חלוקה באונליין לטובת שימת דגש על רמת שירות טובה, ובהמשך הפריסה הארצית תתרחב לאזורי חלוקה נוספים. ברשת אומרים כי קרפור תגדיל את התחרותיות בשוק משלוחי הקמעונאות ותהיה שחקן משמעותי אל מול המתחרים. באתר ההזמנות קרפור Online ניתן יהיה למצוא את שלל מוצרי קרפור הקיימים בסניפים הפיזיים.

קראו גם:

מנכ״ל קרפור ישראל אורי קילשטיין: "היום מתרחשת רעידת אדמה בשוק המזון הישראלי. בפעם הראשונה בהיסטוריה, רשת קמעונאות בינ״ל, מהמובילות בעולם, נכנסת לישראל וברגע אחד עומדים להיפתח 50 סניפים עם היצע של למעלה מ-1,000 מוצרי קרפור. ביצענו הוזלות מחירים רוחביות על המוצרים הקיימים, וכן קרפור תהיה זולה באופן יחסי למתחרים בעיר, וזולה מחוץ לעיר במתחמי הדיסקאונט. לאחר ההשקה נמשיך לדחוף קדימה ועד סוף השנה נסב עוד 35-50 סניפים, וביחד נבנה כאן חברה חזקה ויציבה שתיתן את הטון בשוק קמעונאות המזון".
יו"ר ועד עובדי קרפור בישראל אייל אלי: "אנו שמחים לבשר היום לציבור בישראל על השקת רשת קרפור הצרפתית שתספק בעת ובעונה אחת גם מוצרים איכותיים וגם זולים. רשת קרפור תשבור את המשוואה הישנה והשגויה ותיתן לצרכנים שנאנקים תחת יוקר המחיה מוצרים ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא אך מבלי שמחיריהם יקרעו להם את הכיס. לצד זאת, הצרכנים ייהנו מחוויית קניה שלא תהיה דומה למה שהם מכירים ויודעים. אני יו"ר ארגון העובדים ועובדי החברה רתומים להצלחת הרשת ובהזדמנות זו נציין שמערכת היחסים של ההנהלה עם הוועד מוקדשת להצלחת הרשת והיא אינה סותרת את רווחת העובדים אלא להיפך. היא תורמת לרווחתם. אנו מזמינים את הצרכנים מעתה והלאה ללכת לסניף קרפור הקרוב לביתם ולהיווכח בבשורה הנפלאה שהבאנו לישראל".