בית משפט השלום בירושלים גזר לאחרונה ארבעה חודשי מאסר שירוצו בעבודות שירות, על תושב אזור נתניה, לאחר שבשני מקרים שונים הורשע במספר עבירות אלימות בירושלים. הנאשם, שדאז התגורר בירושלים, הודה במסגרת הסדר טיעון בשני כתבי האישום.
1 צפייה בגלריה
גבר בעיות זרע
גבר בעיות זרע
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
במקרה הראשון, הבחינו שני עוברי אורח כי הנאשם הולך באמצע הכביש ברחוב יד חרוצים בירושלים וניגש לשלוש קטינות. עוברי האורח הגיעו אל הנאשם, במטרה לוודא שאינו מתקרב אל הקטינות. הם הבחינו כי הנאשם מנסה לבעוט ברכבים שעוברים במקום ומנסה לעצור אותם. בהמשך, הפשיל את מכנסיו והרים אותם חזרה. בשלב מסוים, אף אמר לקטין בן עשר שהיה באזור "אני א***ן אותך" ללא כל סיבה. בנוסף, אמר לאישה שהייתה במקום "את הולכת עם ערבים ותיזהרי ממני".
בזמן ששני עוברי האורח התקשרו למוקד 100 של המשטרה, הם הבחינו בנאשם מתקרב לקטינה שהייתה במקום ותופס אותה בסנטר. הם צעקו לעברו שלא יגע בה. הנאשם ניסה להתקרב אליהם, אז אחד מעוברי האורח בעט בנאשם, שהכה אותו חזרה ובעט בעובר האורח השני. על פי גזר הדין, עוד אמר להם הנאשם "אני א***ן אתכם, אני אהרוג אתכם ואחתוך לכם את ה-***".
בשלב זה, הגיעה ניידת במטרה לעצור את הנאשם. אחד השוטרים הודיע לנאשם שהוא עצור וביקש שיתלווה אליו. הנאשם התנגד, הרים את ידיו באוויר וסירב להישמע לשוטר. בזמן התשאול אמר הנאשם לשוטר שתשאל אותו "יא הומו, יא תימני שחור, אני א***ן אותך, בוא ת***ץ לי. אתם לא יודעים עם מי יש לכם עסק, אני א***ן אתכם".
במקרה השני, עצר הנאשם את הקטנוע עליו נסע באמצע נתיב תחבורה, בדרך חברון בשכונת תלפיות, בסמוך למכולת. נהג מכונית פרטית שהגיע למקום, ביקש ממנו להזיז את הקטנוע, כי חסם את הנתיב. בין השניים פרץ ויכוח, ושוטרים שהגיעו למקום ביקשו מהצדדים להזיז את כלי הרכב. הנאשם עוכב במקום לאחר שאחד השוטרים הריח ממנו ריח של אלכוהול, וביקש ממנו להתלוות אליו לביצוע בדיקת דם.
הנאשם התלהם והחל לקלל את השוטר, והוחלט לעכבו לתחנה. הנאשם התנגד למעצר, ובסיוע של שני שוטרים נוספים הנאשם נאזק והובל לניידת המשטרה. הנאשם קילל את אחד השוטרים ואמר לו "תוריד את המדים שלך, אני אוריד את האזיקים ובוא נראה אותך גבר. אם אני לא מפרק לך את הפרצוף יא חתיכת מניאק, אני שובר לך את הפנים יא זבל". בהמשך התנצל הנאשם בפני השוטר ונישק את ידו.
הנאשם הורשע במסגרת הסדר טיעון בשתי עבירות של תקיפת סתם, עבירת התנגדות למעצר, עבירת איומים ועבירה של הפרעה לשוטר במילוי תפקידו. תסקיר שירות המבחן מצא כי הנאשם, שכיום מתגורר במושב סמוך לנתניה ובזמן המקרים התגורר בירושלים, הביע חרטה על מעשיו אך התקשה לקחת אחריות מלאה ונטה למזער מחומרת המעשים. כמו כן, הנאשם סירב להכיר בקיומה של נזקקות טיפולית.
בשל כך, גזר עליו בית המשפט ארבעה חודשי מאסר, בנוסף להפעלת מאסר על תנאי של חודשיים, אשר כל אלה ירוצו בעבודות שירות בניכוי ימי מעצרו. כמו כן, נגזר על הנאשם מאסר על תנאי, קנס כספי ופיצויים בסך 500 שקלים למספר מעורבים בתיק, בין היתר אחד השוטרים שעצר אותו.
כל העדכונים - חדשות נתניה