במהלך החודשים האחרונים התנהלה במשטרת ישראל חקירה סמויה בגין סחר בסמים ע"י 2 חשודים מאזור השרון. בחקירה מאומצת ומורכבת של המשטרה, תוך שימוש במיטב האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותה, הצליחו חוקרי המשטרה לגבש תשתית ראייתית נגד החשודים, שמכרו סמים הן לבגירים והן לקטינים בעיר נתניה ובסביבתה
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום ארכיון: דוברות המשטרה)
מחקירת המשטרה עולה כי החשודים סחרו סמים לאורך תקופה ארוכה של חודשים ובמספר רב של הזדמנויות, בהן התכתבו בהודעות טלפוניות עם הקונים והציעו להם לרכוש מהם סמים, תוך כדי שליחת תמונות וסרטונים של הסמים המסוכנים שהוצעו למכירה.
חוקרי המשטרה גילו כי החשוד הבגיר, בן 66 מנתניה, מכר לאחד הקונים סמים במהלך תקופה של כ-3 שנים, במספר רב של הזדמנויות ובתדירות של אחת ל-3 שבועות. בין ההתכתבויות ביניהם אמר הנאשם לקונה: "אתה תקבל משהו טוב, טוב, טוב, משהו בן ז##ה, חבל על הזמן...תשמע הסחורה מה שאני מביא זה חשיש, זה חשיש, זה סחורה טובה, זה לא זבל, זה לא מהול בכלום. אני לא פראייר".
עם הפיכת החקירה לגלויה ועם עיכובם לחקירה של מעורבים נוספים, החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. לפני מס' ימים מחלקת תביעות של משטרת מחוז מרכז הגישה נגד החשוד כתב אישום המכיל 10 אישומים בעבירות של סחר בסמים.
חוקרי המשטרה גיבשו תשתית ראייתית גם נגד החשוד הקטין, בן 17 מאזור השרון, שנעצר ביום 11.2.20 ומהחקירה עלה כי מכר לקטינים ובגירים כאחד סמים מסוג קנבוס ובמספר רב של הזדמנויות, כשהוא כותב להם בין היתר: "אתה רוצה או מה יא ה##ו?...במקום לדבר תתחיל לעשות מעשים יא מנייאק...תן להם עשר בשלוש מאות...תגיד להם שתים עשרה בשלוש מאות חמישים...".
מעצרו של החשוד הקטין הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת ולפני מספר ימים מחלקת תביעות של משטרת ישראל הגישה נגד הקטין כתב אישום המכיל 8 אישומים בעבירות של סחר בסמים והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. יחד עם כתב האישום הוגשו נגד החשודים גם בקשות מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.