איש התקשורת והשיווק, ירון אחר, נהרג אתמול (ראשון) בתאונת דרכים בשרון. אחר נפצע אנושות בתאונה עם רכב פרטי בעת שרכב על אופנוע, בכביש 531 ליד כפר שמריהו, ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. מהמשטרה נמסר כי נהג הרכב הפרטי שהיה מעורב בתאונה, תושב השרון בשנות ה-60 לחייו, עוכב לחקירה.
אחר, בן 52 במותו, הניח אחריו אישה ושלושה ילדים. הלווייתו תצא היום מבית עלמין פרדס חיים, כפר סבא, בשעה 15:00.
2 צפייה בגלריה
ירון אחר ז"ל
ירון אחר ז"ל
ירון אחר ז"ל
(צילום: עמוד הפייסבוק של ירון אחר ז"ל)
תפקידו האחרון של אחר בתקשורת היה העורך האחראי בערוץ השיווק והדיגיטל של אתר וואלה. בין תחילת 2016 לאמצע 2017 שימש כמשנה למנכ"ל קבוצת הג'רוזלם פוסט, ובתקופתו בקבוצה הושק אתר חדש לספורט 1 והושקו אפליקציות חדשות למעריב ולג'רוזלם פוסט. בתפקידיו הקודמים בתקשורת שימש גם כסמנכ"ל ynet ואתר תפוז. בנוסף, ייסד ומכר את אחד מאתרי הקניות החברתיות הראשונים בישראל - "ביג דיל", וייסד את אתר הלוחות של קבוצת ידיעות win-win.
לירון אלדר, מנכ"לית חברת "Uniq UI" שעבדה עם אחר בין השאר ב-ynet, ספדה לו בפייסבוק: "16 שנים, ירון. יש אנשים שעדיין מכירים אותי כ'לירון של ירון', אתה היית בוס שהפך למנטור שהפך לחבר שהפך לבן משפחה - וכמו אח אמיתי, ידענו רגעים שמחים ומאושרים בדיוק כמו שהיו רגעים של 'ללכת מכות' על איזה עקרון או עניין שהיה דחוף לך לשכנע אותי בו.

2 צפייה בגלריה
אחר ז"ל. צעיר לנצח
אחר ז"ל. צעיר לנצח
אחר ז"ל. צעיר לנצח
(צילום: פרטי)

"אני נפרדת ממך עכשיו עם חור ענק בלב. לא מעכלת שסיימת את הדרך, ככה, בשנייה ובלי שקיבלת לפחות פרס מפעל חיים כשבקהל מאות הסטודנטים שלימדת, עומדים לכבודך ומוחאים לך כפיים בהערצה".
קראו גם:
ד"ר יובל גוז'נסקי, ראש המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר מסר: "ירון אחר לימד במחלקה לתקשורת בספיר משנת 2014 וגידל דורות של אנשי שיווק מצוינים. ירון היה מרצה אהוב ומעורר השראה עם כריזמה מתפרצת. ירון ליווה סטודנטים גם אחרי סיום הלימודים וסייע להם להיות "תותחי שיווק". כולנו המומים וכואבים את לכתו בטרם עת. תרומתו למחלקה לתקשורת ולסטודנטים לא תסולא בפז".