המסע לנכד: אירית שחר, יחד עם בעלה, תא"ל במיל' אשר שחר מכפר סבא, פתחו במסע למציאת אם לבנם סרן עמרי שחר שנהרג ביוני 2012 בתאונת דרכים.
2 צפייה בגלריה
סרן עמרי שחר ז"ל
סרן עמרי שחר ז"ל
סרן עמרי שחר ז"ל
(צילומים: פרטי)
בעבר פתחו השניים במאבק משפטי שנועד לאפשר הולדת נכד באמצעות פונדקאית, שאותו יגדלו כילדם לכל דבר. הם זכו בבית המשפט למשפחה, אבל הפסידו בהמשך במחוזי ובעליון. כעת, בעקבות הוואקום החוקי שנוצר ועליית הנושא לכותרות בעקבות ריבוי החללים במלחמה החליטו השניים לא להמתין וכבר כעת להתחיל במסע למציאת אישה שתהיה פונדקאית:

2 צפייה בגלריה
סרן עמרי שחר ז"ל ואימו
סרן עמרי שחר ז"ל ואימו
סרן עמרי שחר ז"ל ואימו
(צילום: פרטי)

"אז הגיע הזמן לעשות מעשה ואנחנו מחפשים את האישה שתהיה לנו כבת משפחה", כתבה אירית בפוסט מרגש, "מישהי שנפקיד בידיה את הדבר היקר לנו ביותר, להיות אם לנכד/ה שיוולד/ תיוולד לנו בעזרת השם מבננו היקר והמיוחד עמרי שנפל בצבא. נציין שמי שתרצה להצטרף למסע תצטרך ללכת איתנו לבית משפט לקבל את אישור השופט/ת לקבל לחזקתנו את הזרע ולעשות בו שימוש.
"קצת על מי שאנחנו מחפשים: אנחנו גרים בכפר סבא אז קירבת מגורים חשובה לנו. בכללי מחפשים מישהי טובה, חברותית, שבשלה להורות ותכנס לזה באהבה ובמודעות. מצידנו היא תקבל את כל האהבה והתמיכה".

קראו גם:

בפוסט אחר בו פונה אירית אל בנה המנוח הוסיפה: "באתי לקבל את ברכת הדרך ממך. כמו שאתה יודע, התחלנו מסע חדש לבחירת אם לילדיך. המון פונות, נשים איכותיות, מרגשות, אנחנו לאט לאט נפגוש את כולן ונבחר ביחד את האחת. האחת שתתאים לנו ואנחנו לה. כמובן שאתה תכוון מלמעלה ילד אהוב שלי.
"לקח זמן שנים! אבל לא נואשנו, אין לנו פריבילגיה להתייאש, השארת פה מתנת חיים וצוואה להקים לך המשכיות בעולם הזה ואנחנו מחויבים לך וככה יהיה. אז תשרה עלינו את הברכה בתהליך. אהבת חיי, בבת עיני עמרי שלי".