1 צפייה בגלריה
רס"ן א'. צילום: דובר צה"ל
רס"ן א'. צילום: דובר צה"ל
רס"ן א'. צילום: דובר צה"ל
רס"ן א' (40) תושב נתניה, מהיחידה הטכנולוגית של אגף המודיעין, קיבל לאחרונה אות הצטיינות בשדה הטכנולוגי מהרמטכ"ל אביב כוכבי.
רס"ן א׳ נשוי ואב לשניים, ועבר לנתניה לאחרונה משום שחשב שהעיר התפתחה בצורה מדהימה בשנים האחרונות, ואף מצא בה הרבה חברים טובים.
מתחביביו של רס"ן א' - אומניות לחימה, והוא בעל חגורה שחורה בקרב מגע וג'וג'יטסו. בזמן הלימודים נמשך לתחום הריאלי והשלים תואר ראשון במקביל ללימודיו בתיכון. הוא עתודאי לפיזיקה והנדסת חשמל.
"חלק מהחינוך שקיבלתי בבית מהציונות הדתית הוא שהשירות בצה"ל חשוב ושהוא מצווה גדולה", סיפר. הוא החל את שירותו הצבאי ביחידה הטכנולוגית של אגף המודיעין ומשרת שם עד היום.
א' סיפר כי תמיד אהב להתעסק בטכנולוגיה ושמח בכך שהוא יכול לתרום למדינה ולביטחונה דרך תחביביו. עוד סיפר כי השירות תרם לו רבות מבחינה מקצועית ומבחינה אישית, והוא מרגיש כי כל אחד יכול לתרום ביחידה שלו.
עוד הדגיש כי למרות הזמן הרב שהוא נמצא ביחידה הוא ממשיך ללמוד ולהתפתח כל הזמן. א' זכה בפרס האות הטכנולוגי לתרומה ופעילות טכנולוגית יוצאת דופן לאורך השנים. "הזכייה בפרס בישבילי מסמלת את המאמץ, המצוינות והוקרת התודה לכל היחידה", אמר.