1 צפייה בגלריה
נירית טורטן | צילום: אסף פרידמן
נירית טורטן | צילום: אסף פרידמן
נירית טורטן | צילום: אסף פרידמן
למה כפר יונה? "במקור אני מפתח תקוה, אבל גרה בכפר יונה מעל 15 שנה. זאת עיר קטנה עם אווירה כפרית שכולם מכירים את כולם ולמרות שהיא נחשבת עיר ונמצאת בתהליכי בניה, היא עדיין כפר בעיני".
משהו מיוחד שקרה לך? "במסגרת העבודה שלי אני מנהלת רשתות מדיה חברתיות לעסקים קטנים ומעבירה שירותי ייעוץ בנושא נראות וסטיילינג. הייתה לי לקוחה שפתחה עסק בתחום השיווק, אבל במקביל גם עברה תהליך של גירושין ואיבדה את המוטיבציה בנושא העבודה והשיווק ושום דבר לא הצליח לה, לשמחתי עזרתי לה להתרומם ולעזור לה להתמודד עם הקשיים וזה הצליח ואחרי כמה חודשים היא הצליחה להביא את הלקוחות שהיא רצתה ושמחתי להחזיר לה את האמונה ושהיא לא ויתרה".
מה הכי גרוע כאן? "חסרים כאן מרכזיים מסחרים, יש כאן בעיה של נגישות לתושבים ולצערי לגבי כל נושא ההווי החברתי, אתה תמצא את עצמך ברוב הפעמים יוצא אל מחוץ לעיר בשביל לקבל מהם מענה. יש בנק אחד בכל העיר, יש אולי רק שני סופרים גדולים עם מחירים יקרים וחבל"
מה כפר יונאי בעיניך? "אנשים שמחפשים להשיג את הכי טוב עבור הילדים שלהם ברמת החינוך והפסיליטיז. יש כאן אווירה חברית ורצון לעזור. כפר יונאי בעיני זה לראות המון משפחות צעירות עם ילדים שמגיעות לכאן ובהחלט מרגישים את הרוח הצעירה בעיר".
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק? "מאוד הייתי רוצה לשבת עם ראש אגף החינוך הארצי. יש לי שני ילדים שאחד מהם יצא לפנימייה והשני לומד בחינוך מיוחד מחוץ לעיר. לצערי מסגרות החינוך הרגילות לא יודעות להכיל ילדים שיש להם למשל הפרעות קשב וריכוז כי כל תוכנית הלימודים מתמקדמת בלחזק את החזקים ולא מתמקדת לעזור לאלו שסובלים מקשיים של למידה קוגניטיבית ואינטיליגנציה רגשית".
מה המקום האהוב עליך בעיר? "אחד הדברים שאני אוהבת לדבר עליהם זה אורח חיים בריא. אני באופן אישי משתדלת בין פעמיים לשלוש בשבוע לעשות הליכות ברחבי העיר, עוקפי כפר יונה וזה מאוד כיף כי יש לנו אחלה שבילי הליכה ליד פרדסים של פעם לצד בניה חדשה".