2 צפייה בגלריה
ניתוח. אילוסטרציה: שאטרסטוק
ניתוח. אילוסטרציה: שאטרסטוק
ניתוח. אילוסטרציה: שאטרסטוק
תושב האזור שנפצע קשה לאחר שקורות עץ נפלו ממלגזה על ידו, יפוצה ב-100,000 שקלים. כך נקבע באחרונה, בהסכם פשרה בין עורכי-דינו של התובע לבין חברת הביטוח של החברה שבה עבד.
התובע, בן 70, יוצג על ידי עו"ד ישר יעקבי. בתביעתו טען, כי במסגרת עבודתו היה עליו להרים משטחי עץ ולהעמיסם על מלגזה. באחת הפעמים, נהג המלגזה ירד ממנה והשאיר את משטחי העץ באוויר. חלק מהמשטחים לא היו קשורות על המלגזה, והם נפלו על התובע, ופגעו בידו בעוצמה רבה.
מיד לאחר התאונה פונה התובע לבית החולים מאיר בכפר סבא, ושם אובחן שבר בידו. הוא גובס ושוחרר עם המלצה למעקב אורתופדי בקופת חולים. משהחמירו הכאבים, הוא פנה לבית החולים וולפסון. על פי הצילום אובחן שם, כי השבר אינו מחלים, וכי יש צורך בניתוח. התובע עבר ניתוח, ולאחר כחודשיים הוסר הגבס מידו. אך לדבריו, הוא המשיך לסבול מכאבים עזים ביד ובכתף, ועבר טיפולי פיזיותרפיה רבים, בלי הטבה. עקב מצבו הקשה, התובע הפסיק לעבוד ונאלץ לפרוש, אף שלדבריו, יכול היה להמשיך בעבודה לו היה בריא.
2 צפייה בגלריה
עו"ד ישר יעקבי | צילום: עצמי
עו"ד ישר יעקבי | צילום: עצמי
עו"ד ישר יעקבי | צילום: עצמי
המוסד לביטוח לאומי הכיר בתאונה כתאונת עבודה, וקבע לתובע נכות לצמיתות בשיעור של 15 אחוז. בחוות דעת של מומחה לכירורגיה אורתופדית, שצורפה לתביעה, קבע המומחה, כי לתובע נותרו צלקת, דלדול שרירים של האמה ושל הכתף, הגבלה ברורה בתנועתיות פרק כף יד ימין וירידת כוח קלה של היד.
התובע ציין, כי טרם התאונה, הוא השתכר בממוצע 5,542 שקלים בחודש, וכי כיום הוא נזקק לעזרה ואף שכר עוזרת לביצוע מטלות הבית.
בהסכם פשרה נקבע כאמור כי יפוצה.