חג הפורים הצבעוני כבר כמעט כאן בנתניה עם מופעים מיוחדים, תהלוכות ופעילויות יצירה ברוח החג.
השנה החליטה עיריית נתניה כי תהלוכת העדלאידע הססגונית תהפוך לתהלוכת 'בלבולידע' ייחודית שתכלול שלל מפגשים הפוכים ולא שגרתיים.
התהלוכה תצעד ביום חמישי ה-21.3.19 החל מהשעה 12:00 לאורך רחוב שלום עליכם בשכונת אגמים ותסתיים במופע של יובל המבולבל בשעה 13:45 על ציר העדלאידע.
2 צפייה בגלריה
תנועת תרבות בעדלאידע בנתניה (צילום: עדי ארצי)
תנועת תרבות בעדלאידע בנתניה (צילום: עדי ארצי)
תנועת תרבות בעדלאידע בנתניה (צילום: עדי ארצי)
אלפי צועדים ישתתפו בתהלוכה המרכזית תחת הכותרת "בלבולידע", שתתקיים ברוח "עולם הפוך ומבולבל". בין הצועדים יהיו ילדי העיר, 1,500 רקדנים מבתי הספר ולהקות מחול, לצד ליצנים, להטוטנים, שחקנים אמני שטח ועוד. דוכני מזון ייפרשו לאורך מסלול הבלבולידע. במהלך התהלוכה, וברוח החגיגות השנה, יגיע לבלבולידע בנתניה יובל המבולבל, שיבוא במיוחד לבלבל ולהצחיק את כל הילדים עם המופע המצליח שלו.
עוד יקשטו את רחוב שלום עליכם בנתניה מיצגים על טהרת הבלבול, עם דמויות מתנפחות, מייצגים נוסעים, קרוסלת ליצנים, מתופפים ואקרובטים במפגשים מוזרים ומבולבלים בין שלל עולמות. את התהלוכה תוביל ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, שכמיטב המסורת שומרת את התחפושת בסוד.
יום למחרת ב-22.3.19 יימשכו החגיגות עם הפנינג ססגוני וצבעוני בסטריט מול-רחוב הרצל. החל מהשעה 11:00 עד השעה 14:00 עם עשרות אמני רחוב, להקות מחול, מופעים של ליבלובית, נופיקי ו'נתי הגעתי הופעתי'.
בני הנוער יזכוה לחגוג את פורים עם מסיבת פורים ענקית שתתקיים בכיכר העצמאות החדשה ב-19.3.19. במיוחד לחגיגות הפורים תהפוך הכיכר המוכרת לכיכר הנייר ותציע לבני הנוער מסיבה ברוח הסדרה האהובה בית הנייר עם שורה של DJ'S מובילים. הכניסה חופשית.
בנוסף לכך, בחג פורים הקרוב הילדים יוכלו להפוך את האגדות למציאות בפסטיבל פיראטים מהסרטים בקניון עיר ימים. הפסטיבל יתקיים ביום חמישי ה-21 במרץ בהשראת הפיראטים האגדיים עם מגוון מתחמי יצירה, צילום, איפור ושיער ולקינוח הופעה של כוכבת הילדים מירי תשירי.
2 צפייה בגלריה
צילום: עדי ארצי
צילום: עדי ארצי
צילום: עדי ארצי
במתחם היצירה הילדים יכינו יצירות פיראטיות שונות, ספינות, חרבות ועוד. כל ילד יקבל ערכה, אותה יוכל לקחת כמזכרת מהפסטיבל. מתחם הצילום הפיראטי המרהיב והמעוצב כולל צלם מקצועי ומגנטים ללא הגבלה. במתחם יוכלו להצטלם כל בני המשפחה ולקבל ותמונת מגנט ממותגת בהשראת עולם הפיראטים. מתחם מלהיב נוסף הוא ביוטי פיראט, מתחם הכולל שתי עמדות בהן יוכלו הילדים ליהנות מציורי פנים ועיצוב תסרוקות.
במהלך הפעילות הילדים יתקשטו בציורי פנים אמנותיים מעולם הפיראטים ולעטר את ראשם בצמות צבעוניות ומדליקות. פסטיבל פורים יסתיים עם הופעה של כוכבת הילדים מירי תשירי, המוכרת מסדרת הטלוויזיה "חברים ונהנים". מירי תופיע בהצגה "ללכת עם הלב", שכתב וביים אבי דור מ"הופה היי". ההצגה מספרת את סיפורה של ילדה שהחלום הכי גדול שלה הוא לשיר ומשלבת דמויות מצחיקות, תכנים חינוכיים והמון שירים צבעוניים ותלבושות מרהיבות.