בפעם השלישית תוך פחות משלוש שנים, מונה דורון אוזן ליו"ר הוועדה המרחבית לתכנון ולבנייה "שרונים". אוזן, לשעבר המשנה לראש עיריית ראשון לציון וכיום מתמודד על ראשות העירייה, מונה לתפקיד לראשונה בספטמבר 2015.
בפברואר 2017 הגישה "התנועה לאיכות השלטון" עתירה לבג"ץ לביטול מינויו ולביטול המינוי של ציון סוקי, שכיהן אז כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה "מזרח השרון".
לטענת התנועה, השניים לא דיווחו בתצהיר שהגישו על פעילותם במטה הבחירות של מפלגת "כולנו", בראשות שר האוצר, משה כחלון, שמינהל התכנון נמצא בתחום אחריותו.
בעקבות העתירה, התפטרו אוזן וסוקי מתפקידיהם, אך אוזן שב והגיש מועמדות למכרז החדש שהוצא לתפקיד יו"ר ועדת "שרונים" ואף זכה בו. הפעם החליט השר כחלון שלא לאשר את מינוי מקורבו, ולערוך הליך איתור פומבי למינוי יו"ר הוועדה.
במקום אוזן, שפרש סופית בספטמבר 2017, מונה כיו"ר זמני רון מוסקוביץ', אף הוא פעיל מרכזי ב"כולנו". בראשות "שרונים" עמד מוסקוביץ', בו-זמנית עם כהונתו כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה "זמורה", תפקיד שלו מונה עם מינויים של אוזן וסוקי. בשונה מהם, הצהיר מוסקוביץ' מראש על זיקתו הפוליטית לכחלון.
בינואר השנה משכה "התנועה לאיכות השלטון" את עתירתה לביטול מינויים של אוזן וסוקי, שכללה גם דרישה לחיובו האישי של כחלון בעלות העסקתם, בהמלצת בג"ץ, שהסתפק בסיום תפקידם של שני ראשי הוועדות.
אלא שאוזן הגיש מועמדות למכרז השלישי לתפקיד יו"ר "שרונים" ונבחר גם בו. בשבוע שעבר נכנס כתב מינויו לתוקף, והוא שב לכהן כיו"ר הוועדה, המטפלת ביישובים אבן יהודה, קדימה-צורן, פרדסיה, תל מונד ואליכין.
מ"התנועה לאיכות השלטון" נמסר בתגובה: "דומה שנגמרה הבושה במשרד האוצר, שעה ששר האוצר 'מצפצף' על בית המשפט העליון, על המינהל התקין ועל הציבור בישראל, וממנה פעם נוספת את מי שהיה ראש המטה שלו בבחירות האחרונות. נזכיר, שהסיבה היחידה שמר אוזן לא עמד לדין פלילי, היא הודעת הפרקליטות כי הוא 'שילם' על מעשיו בכך שהתפטר מעבודתו, וכי אין עוד עניין לציבור בהעמדתו לדין. שר האוצר פשוט המתין שהאבק ישקע, ומיד לאחר מכן מינה פעם נוספת את מקורבו, מתוך תקווה שלציבור יש זיכרון קצר. התנועה תפנה כבר בימים הבאים אל השר כחלון ואל היועץ המשפטי לממשלה, בדרישה לבטל את המינוי המופרך, ולא תהסס לפנות פעם נוספת אל הערכאות המשפטיות הרלוונטיות במידת הצורך".
דורון אוזן מסר: "בשנת 2015 מוניתי ליו"ר ועדת 'שרונים'. בתפקיד זה כיהנתי כשנתיים בהצלחה חסרת תקדים, לכל הדעות. עקב חילוקי דעות מקצועיים, שעסקו בסימון טעות בתום לב, בתוך שאלון התחקיר הראשוני שמילאתי בטרם כניסתי לתפקיד, ביקשתי לסיים את תפקידי כדי לקיים מכרז נוסף ומחודש, לאחר תקופת צינון נדרשת. חשוב לציין, כי פרקליט המדינה ובית המשפט קיבלו את הטענה כי מדובר בטעות שנעשתה בתום לב.
"באשר לטענות 'התנועה לאיכות השלטון', מדובר בטענות משוללות כל יסוד משפטי ועובדתי כאחד, ולא בכדי בית המשפט פסל את עמדתם על הסף ומחק את העתירה. עצם בחירתי לתפקיד, בשלושה תהליכים שונים, מראה יותר מכל שאין מחלוקת באשר לכישוריי או למידת המקצועיות שלי. יתרה מכך, במכרז האחרון זכיתי פה אחד, כאשר נציגו של היועץ המשפטי לממשלה הוא אחד מחברי הוועדה.
"אני רואה בעבודתי ב'שרונים' שליחות מקצועית ומחויבות ציבורית. אמשיך להכניס שיטות ניהול חדשות ומתקדמות ולהוביל את הוועדה להישגים חסרי תקדים בכל התחומים".
ממשרד האוצר נמסר: "בשנת 2017 התפטר מר אוזן מתפקידו על רקע השאלון שמילא עם בחירתו. לאחר התפטרותו, מונה ממלא מקום לתפקיד. במקביל, פורסמו שני הליכי ועדת איתור, כשהאחרון שבהם פורסם בינואר 2018. הוועדה האחרונה, בראשות מנהלת מינהל התכנון, דלית זילבר, כללה נציגה מהלשכה המשפטית של האוצר, נציגה ממטה הדיור, ונציגת ציבור. לאחר שוועדת האיתור בחנה את כלל המועמדים, החליטה הוועדה כי כישוריו של מר אוזן עולים באופן ניכר על כישוריהם של שאר המועמדים, וכי הוא המועמד המתאים ביותר למינוי. במסגרת ההמלצה הובאו בחשבון הרקע להתפטרותו של מר אוזן וההליך המשפטי שנוהל בעניין זה. לאחר ששר האוצר בחן את ההמלצה, לרבות מכלול הדברים שהובאו בפניו, החליט למנות את מר אוזן לתפקיד היו"ר. כתב המינוי נכנס לתוקפו ב-23 במאי, ויום למחרת נכנס מר אוזן לתפקיד היו"ר".



