חוקרי משטרת גלילות במחוז תל אביב עצרו בימים האחרונים לחקירה שני חשודים אשר התקינו מצלמות בשרותי נשים בחוף הים בהרצליה וצילמו נשים במצבים אינטימיים – היום (חמישי) תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.
2 צפייה בגלריה
מצלמות בתוך המלתחות בחופי הרצליה (למצולמות אין קשר לכתבה)
מצלמות בתוך המלתחות בחופי הרצליה (למצולמות אין קשר לכתבה)
מצלמות בתוך המלתחות בחופי הרצליה (למצולמות אין קשר לכתבה)
(צילומים: פרטי, מוטי קמחי)

במשטרת גלילות של מרחב ירקון התקבלה השבוע תלונה ממנה עלה חשד לביצוע עבירות מין ועבירות נוספות. לאחר קבלת התלונה וביצוע פעולות חקירה ראשוניות עצרו שוטרי משטרת גלילות שני חשודים בני 22, תושב ת"א ותושב חולון , אשר חשודים בהתקנת המצלמות על מנת למכור את הצילומים לאתרי פורנוגרפיה. במסגרת החקירה, תפסו השוטרים חומרי חקירה לרבות מכשירי טלפון ניידים, מחשבים וחומרים מצולמים והחקירה נמשכת.

2 צפייה בגלריה
חוף השרון
חוף השרון
חופי הרצליה
(צילום: אסף פרידמן)

היום (חמישי) הוארך מעצר החשודים (אחד מהם הארכה שנייה) בבית משפט השלום בתל אביב עד מחר לצרכי החקירה.

קראו גם:

עירית הרצליה מסרה בתגובה: "עיריית הרצליה רואה בחומרה רבה ובשאט נפש את ארוע העבריינות ואנו תיקווה שמדובר בארוע בודד וחריג. רשות החופים ערכה סריקות מקיפות בכל המלתחות ותאי השירותים הציבוריים לאורך חופי הים במטרה להבטיח את פרטיותם של המשתמשים".
כמו כן, ראש העיר יריב פישר הודיע כי יתוגברו סיורי הביטחון בחופים, בדגש על סביבות ותוך תאי השירותים. פישר ציין כי "אנו נגלה אפס סובלנות לארועים מסוג זה ולעבריינות בכלל. בשם הציבור, העירייה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת להביא את הנאשמים לדין".