צמוד צמוד: אחרי קמפיין שהצליח להפתיע רבים בעיר נתניה, סלמה אמנם לא נבחר לראשות העירייה אך קיבל מהציבור אמון גדול עם חמישה מנדטים לסיעתו 'דרך חדשה', הסיעה הגדולה במועצת העיר ה-17 של נתניה, ובעיקר קיבל תמיכה ורוח גבית למצע שהציג בקמפיין הבחירות שלו.
3 צפייה בגלריה
אבי סלמה בקלפי
אבי סלמה בקלפי
אבי סלמה בקלפי
(צילום: פרטי)
"הציבור הנתנייתי אמר את דברו, בחר בהמוניו בנבחרת שלנו, בתוכניות שלנו לניהול העירייה ובחר בעיקר בשינוי. לצערי ההכרעה נפלה על דילים שפיירברג רקחה, היא תשב על כסא ראש העיר כשרק 17 אחוזים מבעלי זכות ההצבעה בנתניה הצביעו עבורה", מספר סלמה השבוע.
ואכן עם הנתונים אי אפשר להתווכח, למעלה מ 32 אלף נתנייתים בחרו באבי סלמה לראשות העיר, מול כ 35 אלף בלבד לפיירברג, שהצליחה לעבור בקושי את המשוכה. סלמה הצליח לסחוף אחריו ציבורים גדולים בעיר שבעבר היו מזוהים עם פיירברג.

3 צפייה בגלריה
קרב צמוד בין מרים פיירברג-איכר ואבי סלמה
קרב צמוד בין מרים פיירברג-איכר ואבי סלמה
קרב צמוד בין מרים פיירברג-איכר ואבי סלמה
(צילום: פרטי)

"את הרוח הגבית לדרך חדשה לא קיבלתי ביום הבחירות, אלא לפני כשנה כשהכרזתי על המועמדות שלי לראשות העירייה" אומר אבי סלמה ומוסיף: "הצלחנו במצב מאוד מורכב, כשישראל במלחמה, לעשות קמפיין מאחד ופוזטיבי. הנחתי את מנהלי הקמפיין שלי להעביר מסרים ולעשות אירועים שמאחדים את הציבור. אני חושב שהציבור העריך זאת וביחד עם המצע שלי והתוכניות שלי הציבור החזיר באהבה ובתמיכה עם עשרות אלפי מצביעים למועצה ולראשות".

3 צפייה בגלריה
אבי סלמה
אבי סלמה
אבי סלמה
(צילום: פרטי)

ומה הלאה?
"אנחנו עם חמישה מנדטים, נהיה גורם משפיע מאוד במועצת העיר, יש לנו את הכוח את היכולת, את הניסיון ואת הרעב לעשות כאן שינוי עמוק ואמיתי בכל תחום. אם השינוי לא יתבצע מלשכת ראש העיר, אנו נבצע זאת יחד עם חבריי לסיעת דרך חדשה במועצת העיר. אנחנו בהחלט נהיה אלטרנטיבה שלטונית, אנחנו נהיה שומרי הסף של התושבים ונוודא שכל התקציבים מוקצים לתושבים ולעיר, ולא למקומות אחרים" .

קראו גם:

סלמה מבקש להודות לכל תושבי העיר שבחרו בדרך חדשה ובו. לדבריו, "עכשיו הזמן לעבוד לטובת תושבי העיר. אני מודה לתושבי נתניה על האמון שנתנו בנבחרת דרך חדשה ובמועמדותי לראש העיר, יחד נקדם את נתניה לדרך חדשה".
ביום רביעי הקרוב 13/3/24 ייערך כנס תודה במלון פארק תושבי נתניה מוזמנים להרים איתנו כוסית לחיים !