שלוחת המעצרים של משטרת ישראל הגישה כתב אישום כנגד צעיר מנתניה, גבר בן 21, לאחר שעל פי החשד תקף את אחיו ודקר את בת זוגו. המקרה אירע לפני מספר ימים בביתו של הנאשם, קראוון בצפון העיר בנתניה, כאשר באותה העת שהו בביתו של הנאשם גם אחיו ובת זוגו של אחיו. על פי כתב האישום, הנאשם זעם על הרעש שעשו השניים, השליך לעבר אחיו מאוורר - ופגע בו.
1 צפייה בגלריה
דקר בסכין של כ-12 ס"מ
דקר בסכין של כ-12 ס"מ
התעצבן לאחר שהשאירה את דלת השירותים פתוחה
(צילום: shutterstock)
בהמשך, בזמן ששהתה בת זוגו של אחיו בשירותים, זעם הנאשם כי היא השאירה את דלת השירותים פתוחה. לאחר שהוא סגר את דלת השירותים, היא פתחה אותה, והוא איים עליה - "אם תפתחי את הדלת שוב, אני אדקור אותך" וסגר שוב את דלת השירותים. בתגובה, בת הזוג של אחיו החלה לדפוק בחוזקה על דלת חדר השירותים.
מיד לאחר מכן, הרים הנאשם שני סכינים בידו, פתח את דלת חדר השירותים ודקר את המתלוננת בידה הימנית. כתוצאה מהדקירה, הובהלה הצעירה לבית החולים "לניאדו", שם נתפרו פצעיה. בבית החולים התעורר חשד כי מדובר במעשה אלימות, ואחמ"ש הביטחון של "לניאדו" התקשר למשטרה, שעצרה את הנאשם.
בדיון הראשון להארכת מעצרו של הנאשם, הוא הובל לבית המשפט כשהוא אזוק ברגליו וידיו. כשנציג שב"ס נשאל מדוע הוא אזוק בצורה כה מאובטחת, ענה השוטר כי הוא ניסה לטפס על המעקה בתוך אגף המעצר ולקפוץ. הנאשם השיב כי לא רצה לקפוץ, אלא לשבור את המצלמות והמנורות באגף. בית המשפט האריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים.
כל העדכונים - חדשות נתניה