לקסוס ישראל בשיתוף עם רכב נתניה, בבעלות משפחות אמתי ואוליברו, שהם גם בעלי הסוכנות המורשית של טויוטה בעיר, פתחה אולם תצוגה ומרכז שירות חדש בנתניה על שטח של כ-250 מ"ר, באזור התעשייה הצפוני בעיר.
2 צפייה בגלריה
אולם התצוגה של לקסוס קורנר
אולם התצוגה של לקסוס קורנר
אולם התצוגה של לקסוס קורנר
(צילום: יח"צ)
המקום נועד לתת מענה ללקוחות החברה באזור השרון, נתניה, חדרה, קיסריה והמרכז ונפתח על רקע הגידול בכמות הכניסות למרכזי השירות של לקסוס בשנה האחרונה בכ-50%. פתיחת לקסוס נתניה תאפשר ללקסוס ישראל להמשיך ולהעניק את השירות הטוב ביותר בסגמנט היוקרה. רכב נתניה נבחרו לקונספט החדשני של לקסוס לאחר תהליך בחירה קפדני, ניסיון של מעל 30 שנה, ועמידה באמות המידה המחמירות של לקסוס.

2 צפייה בגלריה
רכב היוקרה לקסוס
רכב היוקרה לקסוס
רכב היוקרה לקסוס
(צילום: יח"צ)

בשלב הראשון, נפתח בימים אלה "לקסוס קורנר" ברחוב דוד פנקס 28 באזור התעשייה הישן. בהמשך, יוקצה חלל תצוגה שלם ללקסוס. החלל שנפתח יצטרף לאולמות התצוגה הקיימים של לקסוס ישראל בהרצליה, פתח תקווה, ירושלים, באר שבע וחיפה, ויעוצב בסגנון יוקרתי על פי הסטנדרט העולמי של היצרן ועל פי תפיסת ה"אומוטנאשי". תפיסה זו מנחה את לקסוס בכלל פעילותה ובאה לידי ביטוי בכל אולמות התצוגה של המותג ברחבי העולם ובכל אחד מהדגמים - החל מחוויית הנהיגה ועד לעיצובים, ההופכים את היוקרה לבעלת משמעות, נגישה ומותאמת אישית. באופן זה, נוצרים אצל הלקוחות שביעות רצון וביטחון הנובעים מאיכות בלתי מתפשרת. אולם התצוגה ומרכז השירות בנתניה יעניקו חווית אירוח ייחודית ואישית ללקוח בסטנדרט היפני הגבוה ביותר תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.
עוד על פי תפיסת ה"אומוטנאשי", לקוחות נתניה והאזור ייהנו לצד אולם התצוגה גם ממגוון שירותי פרימיום המוצעים ללקוחות לקסוס בישראל – משירותי שינוע של הרכב למרכז השירות בעת ביצוע טיפולים ברכב, דרך שרות רכב חלופי, יועץ שירות אישי, הארכת אחריות לסוללה היברידית בדגמים היברידיים – האחריות מוצעת גם לרכב חשמלי ועד ללאונג' יוקרתי, וכן מוקד קונסיירג' המטפל בפניות של הלקוחות לשירותים אישיים כגון הזמנת מתנות לקרובים וחברים, שליחת פרחים, הזמנת מקומות במסעדות, מלונות ועוד.
מנכ"ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: "אנו שמחים להרחיב את פעילותה של לקסוס לנתניה. המהלך מהווה חלק מתהליך הגדילה של המותג והפיכתו לשחקן משמעותי ביותר בשוק רכבי הפרימיום. מיקומה של הסוכנות החדשה ומרכז השירות בנתניה נבחר בקפידה, בסמיכות לצירי תנועה מרכזיים באזור השרון והמרכז ולמרכזי מסחר נוספים. אנו בטוחים שהלקוחות יביעו אמון מלא בשרות שלנו שניתן על פי תפיסת האירוח היפנית מתוך הקפדה על כל פרט ופרט".

קראו גם:

המנכ"ל ובעלי "רכב נתניה", אורי אוליברו: "פתיחת 'לקסוס קורנר' וצירוף מותג רכבי היוקרה היפני לפעילות שלנו ברכב נתניה, מהווה אבן דרך משמעותית עבורנו. מדובר בשיא נוסף עבור 'רכב נתניה', שמגיע לאחר שנבחרה ב-2023 בפעם הרביעית לסוכנות הטובה בישראל וזכתה בפרס איצ'יבאן היוקרתי ובפרס החדשנות של טויוטה על גישת השירות חסרת הפשרות של כל אנשי הצוות. גישה זו מתכתבת באופן מושלם עם הערכים של לקסוס ועבורנו מדובר בחיבור טבעי, חשוב ומבטיח".