ממחר, יום שישי 1.12, עיריית נתניה הודעה על שינוי בחניה בכחול-לבן בעיר.
2 צפייה בגלריה
חניה בכחול לבן בתל אביב
חניה בכחול לבן בתל אביב
העירייה מחדשת את האכיפה בחניה כחול-לבן
(המחשה: ריאן פרייס)
בישיבת המועצה שהתקיימה לאחרונה ובעקבות הקירבה לבחירות המקומיות שיתקיימו בסוף ינואר, הנחתה היועמ"ש של העירייה נילי ארז-סורוקר כי מתן פטור מתשלום על חניה בכחול-לבן יסתיים בסוף חודש נובמבר ותחודש האכיפה החל מה-1 בדצמבר. בנוסף העירייה עדכנה כי מתפנים ומפונים מהדרום ומהצפון השוהים בנתניה יוכלו להפיק תו חניה דיגיטלי לרכב באופן זמני באתר העירוני.

קראו גם:

נציין כי בתחילת מלחמת חרבות ברזל הורתה ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר כי עיריית נתניה החליטה להעניק הטבה לחונים בכחול-לבן והצהירה כי לא יינתנו דוחות לחונים בכחול-לבן. אכיפה התבצעה רק באיסורי חניה, לרבות חניה במקומות המסומנים לנכים.

2 צפייה בגלריה
פקח
פקח
האכיפה בכחול-לבן חוזרת
(המחשה: גיל נחושתן)

תו חניה דיגיטלי מזכה את תושבי העיר ב-50% הנחה על תשלום החניה במקומות המוסדרים ברחבי העיר – בחניונים העירוניים ובסימון כחול-לבן על-פי הוראות התמרור במקום. תו חניה זה מונפק באופן מיידי ואינו דורש המתנה לאישור הבקשה והוא תקף לשלוש שנים קלנדריות.​
תושבי מרכז העיר שאין להם חניה צמודה לבניין מגוריהם זכאים לתו חניה המקנה להם חניה חינם ברחובות הנכללים באזור מגוריהם. תו חניה זה ניתן בנוסף לתו חניה ברחבי העיר וזמן הטיפול בבקשה הינו עד 14 ימי עבודה. הוא תקף לשלוש שנים קלנדריות לדיירי קבע / תושבים השוכרים דירה בהתאם לחוזה השכירות.
כל תושבי העיר נתניה מעל גיל 75 זכאים לתו חניה המקנה חניה חינם ברוב רחובות העיר המסומנים בכחול-לבן, מלבד רחובות ראשיים בהם ישנה זכאות ל-50% הנחה על תשלום החניה. תו חניה זה מונפק באופן מיידי ואינו דורש המתנה לאישור הבקשה. אלה הרחובות שהינם בתשלום של 50% לבעלי לתו חניה גיל הזהב 75+: אוסישקין, סמילנסקי, שמואל הנציב, הרצל, שער הגיא, שער העמק, שטמפפר, אלון צבי והיהלום. ​