ממשיכים את דרכה: מזכירת בית הספר אביחי בנתניה, והפעילה החברתית והקהילתית סמדר יומטוב ז"ל נפטרה לפני מספר חודשים בטרם עת בדרכה לעבודה. סמדר הייתה פעילה חברתית והקהילתית מאוד ידועה בעיר נתניה, וכעת בני המשפחה מעוניינים להנציח את זכרה בהקמת בית הכנסת בעיר.
2 צפייה בגלריה
סמדר יומטוב ז"ל
סמדר יומטוב ז"ל
סמדר יומטוב ז"ל
(צילום: פרטי)
בנותיה: "אמנו היקרה והאהובה נפטרה בפתאומיות כשהיא בדרכה לעבודה ללא הכנה מוקדמת, נשארנו כאובים והמומים ועדיין מנסים לקום מהשבר הגדול ולהתאושש. אנחנו כל הזמן חושבים מה אפשר לעשות כדי להנציח את אמא, בצורה הטובה שנוכל להרבות אהבה, להרבות חסדים, להרבות אכפתיות וחשיבה על האחר לתרום, להתפלל, להכין משהו לשכן, וגם לחייך לאדם ברחוב שנראה קצת כועס. נפלה לידינו הזדמנות פז להוקיר את זכרה בהקמת בית כנסת שיהיה לעילוי נשמתה ולהנצחתה ונשמח שתהיו שותפים".

2 צפייה בגלריה
סמדר יומטוב ז"ל
סמדר יומטוב ז"ל
סמדר יומטוב ז"ל
(צילום: פרטי)

קראו גם:

בתה אושרית: "אימי היקרה סמדר יומטוב ז"ל הייתה אישה מיוחדת במינה. היא הייתה ידועה במעשיה הטובים, בחסדים בסתר ובגלוי, ובנדיבות והתנדבות עם הזולת. היא תמיד התנדבה, תרמה, ועזרה לכל מי שהיה זקוק. כעת, אנו רוצים להנציח את זכרה הטהור, ולהמשיך את דרכה. וכאן אנו צריכים את עזרתכם. אנו פונים אליכם בבקשה לעזור ולתרום להקמה מחודשת של בית כנסת שיהיה על שמה ולעילוי נשמתה בחטיבת בית הספר תמר- אריאל (שפירא) בו יתפללו מדי יום.
"בבית הכנסת, נוכל להפיץ אור וחסד בעולם, ולהשיב לה על מעשיה הטובים, בדיוק כמו שתמיד עשתה - עזרה והתפללה וביקשה עבור כולם. עלות שידרוג בית הכנסת נאמד בסכום של כ-150,000 שקל. נודה לעזרתכם בתרומת כל סכום שתוכלו".